پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش کرونا از سی سخت، گردهمایی کارشناسان حراست شهرستان‌ها و مناطق آموزشی و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آموزش و پرورش دنا برگزار شد. حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی گفت: کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند که رسالت خطیری بر دوش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94379
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش کرونا از سی سخت، گردهمایی کارشناسان حراست شهرستان‌ها و مناطق آموزشی و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آموزش و پرورش دنا برگزار شد.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی گفت: کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند که رسالت خطیری بر دوش دارند.

 عزت خواه نظارت بر اجرای دقیق فرآیندهای قانونی در ادارت را از وظایف مهم حراست ها بر شمرد و اظهار کرد: فلسفه وجودی حراست، حفاظت از حقوق فرهنگیان، دانش آموزان و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش مسئولیت حراست ها را در حفظ عزت و کرامت انسان ها بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد؛ امیدوارم با تلاش همکاران حراستی، شاهد پویایی و بالندگی به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز باشیم.

در این جلسه رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دستورالعمل و الزامات حراستی، وظایف مسئولین حراست در استان و مناطق را حفاظت و صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب، ایجاد فضای سالم و امن کاری، پیشگیری از بروز تخلفات، صیانت از جایگاه و شخصیت معلمان و پیشگیری از نفوذ افراد نالایق و ناکارآمد به سیستم آموزش و پرورش برشمرد و گفت: وظیفه تمام همکاران، دانش آموزان و اولیا این است که در زمینه پاسداری از ارزشها همراه حراست باشند و همکاران باید حراست را امین خود بدانند.

کارشناسان حراست امین و حافظ دستگاه تعلیم و تربیت هستند 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi