چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار جهت تکمیل پروژه بازسازی استخر شوش

نماینده مردم شوش در مجلس از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر جهت تکمیل پروژه بازسازی استخر شوش خبر داد و گفت: انتظار داریم با تزریق اعتبار تخصیص یافته به پروژه بازسازی استخر، شاهد تکمیل و راه‌اندازی آن در روزهای آینده باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94337
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اختصاص اعتبار جهت تکمیل پروژه بازسازی استخر شوش

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر جهت تکمیل پروژه بازسازی استخر شوش خبر داد و گفت: انتظار داریم با تزریق اعتبار تخصیص یافته به پروژه بازسازی استخر، شاهد تکمیل و راه‌اندازی آن در روزهای آینده باشیم.

وی افزود: پس از پیگیری‌ها و نشست‌های مستمر و در پی سفر وزیر ورزش به شوش پروژه تعمیرات و بازسازی استخر شوش پس از سال‌ها توقف بار دیگر آغاز شد که امروز شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه هستیم.

 کعب عمیر گفت: ۲۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل پروژه استخر شوش از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اختصاص یافته که امید است با تزریق این اعتبار شاهد تکمیل و راه‌اندازی پروژه مذکور در روزهای آینده باشیم.

نماینده مردم شوش عنوان کرد: راه‌اندازی مجدد استخر شوش یکی از مطالبات شهروندان بخصوص قشر جوان و نوجوان بود که امیدواریم با تلاش و همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شاهد تکمیل این پروژه در روزهای آینده باشیم.

گفتنی است، استخر سرپوشیده «یادگار امام» در شهر شوش سال ۱۳۹۷ به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه، تأسیسات، بازسازی سقف و……. پروژه تعمیر و بازسازی این استخر در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل برخی مشکلات از جمله نبود اعتبارات تنها استخر سرپوشیده در شهرستان شوش از سوی پیمانکار تعطیل شد که با تلاش و پیگیری نماینده شوش و کرخه و همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پس از چهار سال پروژه بازسازی استخر سال ۱۴۰۱ از سرگرفته شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi