دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است

نماینده مردم کاشمر،خلیل‌آباد ،بردسکن و کوهسرخ در مجلس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است و همانند محتضری رو به موت با کوچکترین تلنگر، از نفس خواهد افتاد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ؛ جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر،خلیل‌آباد ،بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: وضعیت کنونی ورزش خراسان رضوی بسیار نامطلوب است و همانند محتضری رو به موت با کوچکترین تلنگر، از نفس خواهد افتاد.

وی با بیان این که حل مشکلات نیازمند پیگیری های مجدانه است ادامه داد: برخی مدیران صرفا با ارسال نامه به مسوولان کشوری، کار را تمام شده می دانند و دیگر پیگیری خاصی برای درخواستشان ندارند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: پول و اعتبارات در کشور زیاد است ولی انسان با عُرضه برای گرفتن این منابع کم است. به عنوان مثال سال گذشته شهرستان خواف، فقط از یک معدن حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است علاوه بر آن صنایع بزرگ و افراد بزرگی در ورزش خراسان رضوی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

نیک بین افزود: حق ورزش خراسان رضوی مدتهاست که تضییع شده است به عنوان مثال رشته فوتبال در خراسان رضوی و کلانشهر مشهد با این همه ظرفیت، اکنون در چه وضعیتی قرار دارد؟ ورزش بانوان نیز باید توجه ویژه ای شود، همان طور که بر این اعتقاد هستیم که حجاب فقط برای بانوان نیست باید اذعان کرد، ورزش نیز نباید فقط در اختیار مردان باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi