یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: با تماس تلفنی رئیس‌جمهور با رئیس‌جمهور چین واکسن کرونا وارد کشور شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی سازی کارها نباید بر زمین بماند افزود: آیت الله دکتر رئیسی هم بر اجرایی شدن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94271
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: با تماس تلفنی رئیس‌جمهور با رئیس‌جمهور چین واکسن کرونا وارد کشور شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی سازی کارها نباید بر زمین بماند افزود: آیت الله دکتر رئیسی هم بر اجرایی شدن بیانات معظم له در این خصوص تاکید دارند و مردمی شدن کارها جنبه مشروعیت، مقبولیت و قانونی دارد.

احمدزاده با بیان اینکه همه مدیران مکلف به مردمی سازی کارها در دستگاه های اجرایی خود هستند، عنوان کرد: فتنه ۸۸ زمانی خنثی شد که مردم در ۹ دی علیه فتنه گران به خیابان آمدند، سال گذشته هم که عده ای تلاش داشتند کشور را به حاشیه ببرند شاهد راهپیمایی باشکوه در ۲۲ بهمن و از بین رفتن نقشه های دشمنان بودیم.

استاندار با تسلیت فرا رسیدن شهادت جواد الائمه(ع) به ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ اشاره و اظهار کرد: دو سال پیش در چنین روزی مردم به دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی رای اعتماد دادند و امروز را روز ایمان و امید نام گذاری کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیه و اساس انقلاب اسلامی مردمی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که مردم در کنار امام قرار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت سیزدهم در حالی پای کار آمد که کشور با مشکل بزرگ و رنج آور بیماری کووید -۱۹ مواجه بود، روزانه ۴۰ هزار نفر در کشور به این ویروس منحوس مبتلا می شدند و نزدیک به ۷۰۰ نفر هم جان خود را از دست می‌دادند.

فعالیت سامانه کارشناسان مجازی/صادرات ۹۳۱ تنی کالا در ۱۰ ماه
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه در این شرایط بیماری کرونا، تنها ۱۵ میلیون نفر در کشور واکسیناسیون شده بودند، افزود: با تماس تلفنی رئیس جمهور دولت سیزدهم با رئیس جمهور چین، واکسن وارد کشور شد از طرفی هم دانشمندان ایرانی واکسن تولید کردند. 

دکتر احمدزاده بیان کرد: قبل از اینکه دولت سیزدهم پای کار بیاید مردم برای اینکه واکسینه شوند عازم کشورهای همسایه در شمال کشور شدند اما با اقدامات خوب صورت گرفته جمعیتی که بر علیه کرونا واکسن شدند به ۶۰ میلیون نفر رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بدهی های دولت گذشته اشاره و عنوان کرد: دولت سیزدهم در حالی کار را در دست گرفت که ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبل بود و در هر ماه ۱۱ هزار میلیارد تومان بدهی را پرداخت می کرد.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد از همان ابتدای انتصاب به عنوان استاندار، کار را از دورترین نقطه استان از سیلاب و کلوار و زیلایی شروع کردیم بطوریکه در سفری که قصد داشتیم از منطقه محروم بردپهن به زیلایی برویم و نهار را در زیلایی باشیم به دلیل وضعیت نامناسب جاده ها شب به منطقه رسیدیم.

دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه در شرایطی که مناطق مختلف استان در رنج و سختی بود کار را آغاز کردیم و ادعا نمی کنیم که همه کارها به نتیجه رسیده و در بسیاری از مناطق کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از روستاهای این استان مردم برای عبور از رودخانه از گرگر استفاده می کردند که شرایط سخت و رنج آوری برای کودکان و زنان این مناطق بود، افزود: عملیات ساخت پل بر روی رودخانه ای در روستای شهید طیب انجام شده و منتظریم سطح آب فروکش کند تا عرشه پل نصب شود.

طرح ارتقا امنیت اجتماعی درگچساران اجرا شد/ کشف ۷۹ کیلو گرم انواع مخدر در شهرستان
دنبال کنید

به گفته استاندار بهسازی جاده روستای قیام انجام شده و هر تعهدی که دولت در این روستا داده به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان خادم این ملت هر جایی که توانستم کار انجام دادم و هر جایی هم نتوانستیم به دروغ متوسل نشدیم و حقیقت را به مردم بیان کردیم، گفت: در دولت مردمی جهادی پای کاریم و صادق الوعده هستیم.

احمدزاده در ادامه به موضوع مردمی سازی مدنظر دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: هر جایی از ظرفیت مردم استفاده کردیم موفق بودیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به حکومت امام علی (ع) اشاره و عنوان کرد: حکومت پنج ساله امیرالمومنین علی (ع) هم بر پایه مردم داری بود.

احمدزاده با بیان اینکه خدمت به مردم سبب ماندگاری مدیران می شود، گفت: برخی مدیران آنطور که انتظار می رود از عملکرد دولت دفاع نمی کنند که از آنها گلایه دارم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi