پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حلاوت و شیرینی اقدامات دولت سیزدهم با بازگشت به کار نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از کارخانه قند با اشاره به اینکه این کارخانه سنبل پیشرفت، ترقی و نماد صنعت این استان که به فروش رفته بود، گفت: با حضور آیت الله دکتر رئیسی در ریاست قوه قضائیه شرایط پیمان و قرارداد کارخانه و وضعیت بیکاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94268
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

حلاوت و شیرینی اقدامات دولت سیزدهم با بازگشت به کار نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از کارخانه قند با اشاره به اینکه این کارخانه سنبل پیشرفت، ترقی و نماد صنعت این استان که به فروش رفته بود، گفت: با حضور آیت الله دکتر رئیسی در ریاست قوه قضائیه شرایط پیمان و قرارداد کارخانه و وضعیت بیکاری کارگران بررسی شد و آیت الله رئیسی دستور داد، قرارداد مورد بررسی قضایی قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی همه جوانب کارخانه تصمیم بر پلمب کارخانه شد و در مقطع کوتاهی نیروهای دادگستری این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دادند و متوجه شدند که حقوق کارگران رعایت نشده است.

وی بیان کرد: با ورود دادگستری فروش کارخانه باطل شد و اینکه آیا امکان دارد این پروژه به چرخه تولید بازگردد مورد بررسی قرار گرفت و در سفر اول دولت به استان دستور داده شد که کارخانه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار شود.

 احمدزاده ادامه داد: شرط واگذاری کارخانه قند به ستاد اجرایی اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی کارخانه بود که همه این روال طی شد اما نکته امیدوار کننده استفاده از ظرفیت کارگران کارخانه برای کمک به احیاء آن بود که با نظر رئیس ستاد اجرایی خود این افراد وارد شدند و شروع به احیاء کارخانه کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با همت کارگران و پای کار بودن ستاد اجرایی حضرت امام(ره) کارخانه قند یاسوج که شرایط پیچیده ای داشت احیاء و در سفر آینده دولت سیزدهم به استان افتتاح و وارد چرخه تولید می شود.

 احمدزاده عنوان کرد: با راه اندازی کارخانه کام کارگران و خانواده آنها شیرین و امید به زندگی آنها باز می گردد، ضمن اینکه کارگران بیشتری به کار گرفته می شود.

آب بارندگی تا فردا از خانه‌های مردم در بندرامام تخلیه می‌شود
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه قند حادثه تلخی برای استان بود، گفت: امیدواریم شاهد تعطیلی هیچ کارخانه و واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان و این کشور نباشیم.

وی با اشاره به اینکه به زودی صدای تولید و فعالیت در کارخانه قند به گوش مردم می رسد، افزود: این واحد با هزار تن خوراک روزانه چغندر، ظرفیت تولید ۱۵۰ تن شکر دارد و ۴۵۰ تن شکر قرمز را نیز تسویه کند.

 احمدزاده در پایان از همه کسانی که در بازگشت کارخانه قند به چرخه تولید نهایت همکاری را داشتند از جمله مجموعه دادگستری استان قدرادانی کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi