پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، مرادی با بیان اینکه ۸۲ درصد بار مصرفی برق در حوزه خانگی است، گفت: پیک مصرفی برق سال گذشته ۵۱۰ مگاوات بود که پیش‌بینی می‌شود پیک مصرف امسال به ۵۶۰ مگاوات افزایش یابد. ‌مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مصرف بهینه برق با توجه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، مرادی با بیان اینکه ۸۲ درصد بار مصرفی برق در حوزه خانگی است، گفت: پیک مصرفی برق سال گذشته ۵۱۰ مگاوات بود که پیش‌بینی می‌شود پیک مصرف امسال به ۵۶۰ مگاوات افزایش یابد.

‌مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مصرف بهینه برق با توجه به آغاز فصل تابستان افزود: اخطار قطع به ادارات پرمصرف داده شده و در صورت عدم همکاری برق آنها قطع می شود.

وی از اصلاح و بهسازی ۱۴۱ روستا با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: شبکه برق ۱۸ روستا با مبلغ ۴۱ میلیارد و پیشرفت ۶۰ درصدی اصلاح و بهینه ‌سازی می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی اصلاح و بهنیه‌سازی ۱۰۰ روستا در سال جدید به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: برق‌رسانی به ۱۰ روستای فاقد برق با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول از اتمام ۹ پروژه برق رسانی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی جهت کلنگ زنی برق رسانی به ۱۳ روستا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

مرادی در ادامه گفت: ۱۰۰۰ دستگاه پنل خورشیدی میان عشایر توزیع شد و در آینده ۴۲۵ پنل جدید میان عشایر توزیع می‌شود،ضمن اینکه پیشنهاد خرید ۲ هزار دستگاه جدید ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سال قبل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون پاداش همکاری با شرکت برق پرداخت شد گفت: به هر میزان مصرف برق در بخش های مختلف خانگی، صنعت و کشاورزی کاهش یابد شامل مشوق‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/

۴۵۰۰۰واحد مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد بهسازی می شوند
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi