پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت راه اندازی مرکز تربیت معلم خورموج

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان خواستار راه اندازی مرکز تربیت معلم خورموج شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94213
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

ضرورت راه اندازی مرکز تربیت معلم خورموج

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته گفت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را متعلق به کل استان می‌دانیم اگرچه در مرکز استان واقع شده است.

وی افزود: در این راستا اعلام می‌کنیم که در کنار سایر نمایندگان استان همواره از این دانشگاه حمایت ویژه خواهیم داشت و به نوبه خود این آمادگی را داریم که در پیگیری امورات دانشگاه کوشا باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که تا قبل از توزیع اعتباراتی که تحت نظارت نمایندگان توزیع می‌شود، نشستی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشید تا از این محل اعتباری به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد دوم ما این است که نشستی نیز با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان با وزیر آموزش و پرورش داشته باشیم که هماهنگی با وزیر را خود ما انجام خواهیم داد و از وی در زمینه هیأت علمی و … درخواست مساعدت ویژه خواهیم داشت.

کرمی خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم که حال که نظر همه مسئولان بر تقویت دانشگاه فرهنگیان متمرکز است و مقام معظم رهبری نیز عنایت و تاکید ویژه به این دانشگاه دارند، مرکز تربیت معلم خورموج حتی با یک رشته دوباره راه اندازی شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شهرستان دشتی برای این مهم شرایط مناسب است و حال که کشور با کمبود معلم مواجه است ضرورت دارد تا دوباره مراکز سابق تربیت معلم احیا شوند و الان فرصت مناسبی برای این امر است./

معادن مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi