سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه دولت به رفع موانع تولید در استان گیلان

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدگران افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: همگرایی و تعامل خوبی بین دولت و مجلس در راستای حل مشکلات اقتصادی و تولید وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94105
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ضرورت توجه دولت به رفع موانع تولید در استان گیلان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد در بازدید از یک واحد تولیدی در رشت اظهار کرد: توجه به اشتغال و تولید در اولویت مجلس قرار دارد و در این راستا قوانین حمایتی خوبی وضع شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تولید در توسعه و پیشرفت کشور افزود: جامعه بدون تولید و اقتصاد راه به جایی نمی‌برد و توجه به این امر در شاخص‌ها و مؤلفه‌های مختلف باید لحاظ شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان توانمندی‌های خوبی در حوزه صنعت و تولید دارد، گفت: به فعلیت رسیدن قابلیت‌های بالقوه تولید و صنعت گیلان نیازمند تلاش و همراهی همه دستگاه‌ها است.

کوچکی نژاد با تاکید بر رفع موانع تولید در گیلان، اضافه کرد: هموارسازی مسیر تولید مشکلات معیشت و اقتصاد جامعه را می‌خواند و لذا می‌طلبد نگاه متولیان امر به تولید جدی تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به سال مهار تورم و رشد تولید در سال جاری افزود: دغدغه مندی یک دهه‌ای مقام معظم رهبری در بخش تولید، اقتصاد و معیشت نشان دهنده خلاء های موجود در این حوزه‌ها است که باید با پشتکار، حرکت جهادی و نگاه انقلابی پر شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسهیل بخشی روند اداری مسیر تولید بیان کرد: وقت سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و تولیدی نباید وقف پیچیدگی‌های اداری شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه تولیدگران افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: حمایت از سنگربانان جبهه اقتصادی و تولید باید مورد توجه همه باشد.

وی با اشاره به همگرایی و تعامل دولت و مجلس در راستای حل مشکلات اقتصادی و تولید افزود: قدم‌های مشترک خوبی از سوی دولت و مجلس برای گره گشایی اقتصادی و اشتغالزایی برداشته شده است و این روند باید استمرار پیدا کند./

برخی زمین‌ها در مهدیشهر و سرخه از سوی بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi