دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گره های کور ترافیکی، مردم شیراز را کلافه کرده است

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: امروز ترافیک های سنگین در شهر شیراز مردم را کلافه کرده است و متاسفانه از دستگاه های متولی چون شهرداری نیز واکنشی در جهت بهبود آن دیده نمی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94078
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

گره های کور ترافیکی، مردم شیراز را کلافه کرده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی با انتقاد از شهرداری شیراز به دلیل بی توجهی به گره های کور ترافیکی و عدم اقدام جدی در این خصوص اظهار کرد: امروز ترافیک های سنگین در شهر شیراز مردم را کلافه کرده است و متاسفانه از دستگاه های متولی چون شهرداری نیز واکنشی در جهت بهبود آن دیده نمی شود.

وی افزود: نتیجه ساخت سازه های بتنی متعدد در قالب رو گذر و زیر گذر در شهر شیراز بدون رعایت همه جوانب آن و استانداردهای لازم امروز گره های کور ترافیکی شده به طوری که نه تنها ترافیک را کم نکرده بلکه آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرده است.

عزیزی عنوان کرد: شهرداری شیراز به عنوان متولی اصلی شهر باید فکری جدی برای مشکل ترافیک شیراز کند و نسبت به این مسأله بی تفاوت نباشد چراکه روح و روان مردم در این ترافیک ها دچار آسیب فراوان می شود.

نماینده مردم شیراز عنوان کرد: شهرداری شیراز باید با حساسیت بیشتری مشکلات شهر را دنبال کند و به دور از حواشی، در رفع آن تلاش نماید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi