جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره»

به گزارش کرونا از کهگیلویه، در پاسخ به مطلب مندرج در کرونا در تاریخ ۲۵/۰۳/۱۴۰۲ در خبر با عنوان “مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت” جوابیه‌ای از طرف متولیان بهداشت و درمان کهگیلویه برای این دفتر خبرگزاری ارسال شد که گفتند مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94063
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

کرونا :

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره»

به گزارش کرونا از کهگیلویه، در پاسخ به مطلب مندرج در کرونا در تاریخ ۲۵/۰۳/۱۴۰۲ در خبر با عنوان “مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت” جوابیه‌ای از طرف متولیان بهداشت و درمان کهگیلویه برای این دفتر خبرگزاری ارسال شد که گفتند مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبرگزاری درج گردد.

در این جوابیه آمده است: متاسفانه خبرنگار کرونا (دهدشت) در خبری تحت عنوان مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سایت کرونا ، مطالبی درج نموده که از اساس کذب و خلاف واقعیت می‌باشد که نامبرده علاوه بر نادیده گرفتن زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان، خدمات دولت و نظام  را نادیده گرفته و باعث تشویش ذهن شهروندان و بی اعتمادی مردم محروم منطقه به این بیمارستان گردیده است.

 مواردی که در متن خبر آمده ناشی از عدم شناخت این خبرنگار نسبت به کار تخصصی بیمارستان و تجهیزات پزشکی است.

در متن این خبر از قول مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نوشته که تمام سیستم‌های بیمارستان فرسوده می‌باشد در صورتی که چنین موضوعی صحت ندارد. همچنین بیان داشته که اکثر بخش‌های بیمارستان با مشکلات و کمبودهای عدیده تجهیزاتی روبرو بوده و اگر تجهیزاتی وجود دارد از رده خارج می باشد در صورتی که این موضوع نیز واقعیت نداشته و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در حال ارائه خدمات قابل قبول با تمام امکانات و سرویس دهی مطلوب درمانی به سه شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر می باشد.

در قسمت دیگری از این خبر از خرابی دو دستگاه نوار قلب در اورژانس بیمارستان و خرابی پمپ اینفیوژن به عنوان فاجعه یاد نموده که ضمن مضحک بودن این مطلب، غافل از این است که در بیمارستان دهها دستگاه نوار قلب و دهها دستگاه پمپ اینفیوژن وجود دارد.

آغاز به کار ۹ کانال تلویزیونی انتخابات در صداوسیمای مازندران
دنبال کنید

در قسمت دیگری از این مطلب از عدم تهویه مناسب خبر داده که ضمن رد این موضوع به اطلاع می‌رساند که صدها تهویه در این بیمارستان نصب بوده که هوای داخل بخش‌های بیمارستان را تهویه و مطبوع می‌کنند.

 مضافاً در خصوص دستگاه‌های دیالیز یادآور می‌شود دستگاه‌های مورد نیاز این بیمارستان در حال خدمت‌رسانی بوده که سالانه ۳۶ بار سرویس فنی می‌شوند و هم اکنون ۹ دستگاه به طور شبانه‌روز در حال کار می‌باشد و در آینده  تصمیم بر آن است بخش دیالیز به بخش خصوصی واگذار شود که فرآیند واگذاری در حال رایزنی و پیگیری می باشد.

گفتنی است؛ در پی درج این خبر در سایت کرونا   مسئولین بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه ضمن ابراز تاسف از بی انصافی و عدم آشنایی و نداشتن تخصص این  خبرنگار  نسبت به تجهیزات پزشکی این بیمارستان، از ریاست محترم خبرگزاری وزین فارس درخواست می‌نماید به این موضوع رسیدگی نموده و اجازه ندهند خدمات دولت ،نظام و پرسنل درمانی و پزشکی این بیمارستان در دورافتاده‌ترین منطقه محروم کشور نادیده و باعث بی اعتمادی مراجعین به این مرکز درمانی شوند.

به گزارش خبرنگار فارس از کهگیلویه؛ این جوابیه در حالی نوشته شده که گزارش “مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی دهدشت”  اکثر آن برگرفته از سخنان کادر خود شبکه بهداشت و بیمارستان امام خمینی دهدشت است.

در این جوابیه آمده است که خبرنگار کرونا مطالبش در خصوص بیان مشکلات از اساس کذب و خلاف واقعیت است و خدمات نظام را زیر سوال برده است و باعث تشویش اذهان عمومی شده، حال گریزی به سفر معاون استاندار طی دو ماه اخیر به بیمارستان امام خمینی دهدشت می‌زنیم و قضاوت را به مخاطبین می‌سپاریم که در این فیلم مشاهده کنید.

قسمتی دیگر از جوابیه آمده است که از قول مدیر شبکه بهداشت نوشته تمام سیستم بیمارستان فرسوده است که صحت ندارد، مجدد گریزی می‌زنیم به نشست منصور تقوی با رسانه‌ها که حتی تیتر سایر خبرگزاری‌ها هم شد که صدای نامبرده هم موجود است.

تمجید امام جمعه دیشموک از اقدامات انجام شده در حوزه شهری
دنبال کنید

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره» 3

لازم به ذکر است، مشکلات عدیده انعکاس یافته بیمارستان دهدشت در کرونا طی بازدید میدانی خبرنگار از این مرکز درمانی جمع‌آوری شده و صحبت کادر درمان و برخی بیماران بر آن صحه می‌گذارد.

مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه به جای انکار مشکلات موجود بهتر است برای رفع نواقص و بهبود خدمات‌رسانی دست به کار شوند و از فرصت سفر دولت مردمی به استان جهت اخذ اعتبار برای این منظور بهره بگیرند.

کرونا از مسئولان علوم پزشکی دعوت می‌کند با حضور میدانی در بیمارستان امام خمینی مشکلات منعکس شده را از نزدیک رصد کنند.

متولیان بهداشت و درمان کهگیلویه نیز بدانند انکار مشکلات علاج رفع کمبودها نیست و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی نقدپذیری را سرلوحه کار دارد.

گفتنی است خدمات نظام به ویژه در حوزه بهداشت و درمان از این رسانه بارها اطلاع‌رسانی شده و علی‌رغم همه این بی‌مهری‌ها از مجموعه رسانه خبرنگار فارس، اما  مرتب به بیان خدمات و دستاوردهای بهداشت و درمان پرداخته است.

این‌که چرا انعکاس مشکلات که به بهبود وضعیت کمک می‌کند از نگاه متولیان بهداشت ودرمان غرض‌ورزی است جای تامل دارد.

حال به جای تاسف مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه برای خبرنگار فارس، بهتر است از رسانه‌ها به خاطر یادآوری مشکلات قدردانی کرده و سعی در برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات حوزه خود کنند.

همچنین با ارج نهادن به همه خدمات مسئولان و دستگاه‌های مختلف از دولت‌های گذشته تاکنون که این خدمات را در زمره خدمات نظام می‌‌دانیم آماده بررسی میدانی و گزارش‌‌های مردمی از وضعیت کنونی هستیم.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi