شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتخاذ تصمیم برای اقدام عاجل پیرامون تسهیل صدور کارت شایستگی ملوان صیادی در آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس، از اتخاذ تصمیم برای اقدام عاجل در جهت تسهیل صدور کارت شایستگی ملوان صیادی در آبادان از سوی سازمان بنادر با همکاری اداره شیلات آبادان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93955
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اتخاذ تصمیم برای اقدام عاجل پیرامون تسهیل صدور کارت شایستگی ملوان صیادی در آبادان

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات صیادان و تسریع لایروبی بنادر صیادی، گفت: در نشستی که با معاون صید شیلات استان خوزستان و تعاونی‌ها در اداره شیلات آبادان برگزار شد این موضوعات مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی در جهت رفع مشکلات صیادان و تسریع لایروبی بنادر صیادی داشتیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست مقرر شد صدور مجوز صید شناورها در کارگروه ساماندهی مجوزهای کسب و کار به طور مجدد بررسی و به شیلات عودت داده شود.

وی تصریح کرد: ضرورت نظارت مستقیم کارشناسان فنی اداره کل شیلات استان بر روی عملیات لایروبی بنادر صیادی آبادان و سوخت‌رسانی به جایگاه‌های ساحلی آبادان در جهت حفظ زمان شروع ولمه‌های صیادی از دیگر مصوبات این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این نشست همچنین مقرر شد که تجدیدنظر در خصوص تبدیل محرومیت‌های شناورها در کمیسیون تخلفات شیلات به جرائم نقدی برای استفاده در احیای ذخائر و کارگاه‌های تکثیر گونه‌های آبزی در دستورکار قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این نشست مصوب شد در خصوص تسهیل صدور کارت شایستگی ملوان صیادی از سوی سازمان بنادر با همکاری اداره شیلات آبادان، اقدام عاجل صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi