یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تامین اعتبار برای پروژه سیاخ دارنگون شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از  پروژه احداث و اصلاح مسیر جاده سیاخ دارنگون داشتم تا در جریان روند آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار بگیرم و پس از آن اقدامات لازم را برای رفع مشکل آن انجام دهم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93859
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری جهت تامین اعتبار برای پروژه سیاخ دارنگون شیراز

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از  پروژه احداث و اصلاح مسیر جاده سیاخ دارنگون داشتم تا در جریان روند آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار بگیرم و پس از آن اقدامات لازم را برای رفع مشکل آن انجام دهم.

وی افزود: پروژه احداث، اصلاح، بهسازی و تعریض جاده سیاخ دارنگون در دو فاز اجرا خواهد شد که در فاز نخست هفت کیلومتر و در فاز دوم ۱۱کیلومتر خواهد بود و در همین راستا نیز نشست هماهنگی بین دستگاه های مربوطه خواهیم داشت تا در روند اجرای فاز نخست این پروژه که از تردد بالایی برخوردار است، تسریع شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت:در روزهای اخیر به همراه استاندار فارس از محل در نظر گرفته شده جهت احداث آرامستان شهر جدید صدرا بازدید شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

عزیزی بیان کرد: احداث این آرامستان نیاز شدید شهر جدید صدرا است و از استاندار فارس درخواست شد که هر چه زودتر موانع بر سر احداث آن برداشته شود و البته نیز قول همکاری و پیگیری داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi