دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا

کرونا چاروسا؛ سید حسن آرمند- گروه پزشکی جهادی میثاق شهرستان کهگیلویه در قلعه‌رئیسی حضور یافتند و به بیماران این منطقه خدمات رایگان ارائه کردند. این اقدام قابل تقدیر از سوی سپاه پاسداران و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برای خدمت به محرومان و مستضعفان انجام شد. دکتر حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

خلق یک روز زیبا از پزشکان  گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا

کرونا چاروسا؛ سید حسن آرمند- گروه پزشکی جهادی میثاق شهرستان کهگیلویه در قلعه‌رئیسی حضور یافتند و به بیماران این منطقه خدمات رایگان ارائه کردند.

این اقدام قابل تقدیر از سوی سپاه پاسداران و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برای خدمت به محرومان و مستضعفان انجام شد.

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 12

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 13

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 14

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 15

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 16

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 17

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 18

دکتر حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص حضور در مناطق محروم گفت: حضور در مناطق محروم سبب دلگرمی در کار شده تا به جای اینکه مردم به دهدشت مراجعه کنند برای درمان، ما در مناطق حضور پیدا کنیم و خدمات ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه این خدمت یکی از بهترین و لذت بخش ترین خدمتی است که ما می توانیم در دوران خدمت پزشکی انجام دهیم گفت:  آمادگی داریم که مجدد با همکاری بسیج خدمات رسانی کنیم.

در این سفر با دکتر شفائی که در کارنامه خود سابقه چندین ساله کار در بیمارستان دهدشت و رئیس شبکه بهداشت و درمان را دارد هم صحبت شدیم که در خصوص حضور در مناطق محروم گفت: روزی ما از کنار همین مردم برای اخذ مدرک به دانشگاه ها رفتیم و امروز وظیفه داریم بدون هیچ منتی برای همین مردم خدمت کنیم و لذت این کار در بین مردم بودن است.

خانم دکتر قهرمانی متخصص زنان کهگیلویه هم در این خصوص با بیان اینکه بسیاری از بیماران زنان به دلیل نبود متخصص زنان در منطقه هر روز باید کرایه پرداخت کنند تا به شهرستان بیایند گفت: حضور پیدا کردیم تا به آنها در زمینه های مختلف و به خصوص در تخصص ما که زنان و زایمان است خدمات رسانی کنیم و این را به عنوان یک خدمت صادقانه و افتخار خود می دانیم.

در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با آغاز و پایان انتخابات فضای انتخابات تا دور بعدی باقی می‌ماند
دنبال کنید

الهی مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی میثاق کهگیلویه در این خصوص گفت: در این سفر یک روزه گروه جهادی میثاق به همراه شش پزشک مختصص فعالیت خود را آغاز کردند و به مردم خدمات رسانی کردند.

وی افزود: پزشکان بسیجی با روحیه مردم و انقلابی پا به میدان گذاشته و با حضور در مناطق محروم به مردم این مناطق خدمات رسانی می کند.

الهی بیان کرد: پزشکان متخصص در رشته های کلیه و مجاری، اعصاب و روان، زنان، داخلی و جراحی حضور یافتند و به ۵۰۰ بیمار خدمات رایگان ارائه دادند.

حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در دیدار با پزشکان ضمن خیر مقدم و تشکر از پزشکان و مجموعه سپاه بیان کرد: سپاه در تمامی سالهای اخیر تاثیر بسزایی در کشور داشته و جهان اسلام مدیون این نهاد مقدس هستند و از زمان جنگ تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم نقش سپاه در رفع مشکلات ملموس است. 

وی از اقدام بسیج سازندگی در خصوص ارائه خدمات پزشکی تشکر کرد و با بیان اینکه امیدواریم روند کار ادامه داشته باشد گفت: به مناطق محروم که پزشک متخصص کمتر دارند رسیدگی شود.

حیدرخواه گفت: متاسفانه کرایه در سطح بخش بسیار بالاست و برای خدمات پزشکی هم با مشکل روبرو می شوند که توجه بیشتری صورت بگیرد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در بازدید از طرح گروه جهادی با تقدیر از عملکرد سپاه و پزشکان متخصص در سفر به چاروسا عنوان کرد: نبود پزشک متخصص در منطقه سبب شد تا استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت بگیرد که لازم می دانیم تشکر کنیم.

برگزاری بیش از ۷۰۰ رویداد گردشگری از ابتدای سال جاری
دنبال کنید

وی با بیان اینکه این آمادگی داریم که با همکاری بسیج و جامعه پزشکی از این چنین گروه های در منطقه استقبال کنیم تصریح کرد: نبود پزشک متخصص در رشته های مختلف در چاروسا نگران کننده است به دلیل اینکه مردم مجبور هستند هر روز کرایه های بسیاری پرداخت کنند تا به شهرستان بروند که امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا از نزدیک در منطقه حضور پیدا کنند و به مردم خدمات رسانی کنند.

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 19

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 20

خلق یک روز زیبا از پزشکان گروه جهادی- پزشکی میثاق در چاروسا 21

همچنین فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به میان گروه جهادی میثاق در چاروسا رفت و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش فارس؛ نبود پزشک متخصص در قلعه رئیسی سبب شد تا مردم استقبال خوبی از این اقدام گروه جهادی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi