سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر ستاد امر به معروف: پیگیر احقاق حقوق بانوی آمر به معروف در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام پیشقدم گفت: یک بانوی آمر به معروف به دلیل تذکر لسانی به بانوی کشف حجاب کرده در خیابان‌های شهر یاسوج با اسپری مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت. دبیر ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ابتدا از این بانوی هم استانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90255
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

دبیر ستاد امر به معروف: پیگیر احقاق حقوق بانوی آمر به معروف در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام پیشقدم گفت: یک بانوی آمر به معروف به دلیل تذکر لسانی به بانوی کشف حجاب کرده در خیابان‌های شهر یاسوج با اسپری مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت.

دبیر ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ابتدا از این بانوی هم استانی که در راستای فرهنگ تذکر لسانی و احساس وظیفه و ادای دین به آرمان شهدا و انقلاب احساس تکلیف کرد تقدیر و تشکر به عمل آمد اما از طریق قانونی، پیگیر پرونده بانوی کشف حجاب کرده خواهیم شد.

وی بیان کرد: از زمان وقوع این حادثه، نماینده حقوقی ستاد، پیگیر این مسئله شده و با عنایت و دستور ویژه دادستان‌ مرکز استان، پرونده در شعب ویژه تشکیل و اظهارات آمر به معروف ثبت و ضبط شد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به متواری شدن فرد خاطی، شناسایی متهم از طریق استعلام پلاک خودرو انجام گرفت و حکم احضار متهم و توقیف خودرو صادر شده و تا حصول نتیجه، ستاد به طور جدی از طریق نماینده حقوقی خود، پیگیر احقاق حقوق این بانوی آمر به معروف است.

حجت‌الاسلام پیش قدم در این باره اظهار داشت که از حقوق آمرین به معروف، ذره ای کوتاه نخواهیم آمد. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi