جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال 1402  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال ۱۴۰۲  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید قیمت یا هزینه هر جلسه آر تی ام rTMS به عوامل مختلفی بستگی دارد. گروه مشاورین کلید با متخصصین مجرب در تهران در خدمت شما می باشد. قیمت ها، پکیج ها و تعداد جلسایت برای تکمیل درمان بری هر فرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93664
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

کرونا :

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال 1402  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال ۱۴۰۲  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید

قیمت یا هزینه هر جلسه آر تی ام rTMS به عوامل مختلفی بستگی دارد. گروه مشاورین کلید با متخصصین مجرب در تهران در خدمت شما می باشد. قیمت ها، پکیج ها و تعداد جلسایت برای تکمیل درمان بری هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

 

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال 1402  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال ۱۴۰۲  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید

هزینه درمان با آر تی ام اس rTMS چقدر است؟

پاسخ این سوال زمانی قابل ارائه است که نوار مغز (CQ) و یا نقشه مغزی (QEEG) شما آماده باشد و متخصص نوروتراپی برنامه درمانی به شما ارائه و پیشنهاد دهد. این درمان ممکن است استفاده از rTMS باشد یا درمان های دیگر و یا حتی روش ترکیبی به شما پیشنهاد داده شود. مثلا گاها ممکن است نوروفیدبک و یا تحریک الکتریکی مغز TDCS و یا روش ترکیبی از این ورشها به شما توصیه گردد. بنابراین حتما ابتدا برای ارزیابی و معاینه به مرکز مراجعه نمایید تا درمان مورد نیاز توسط پزشک متخصص به شما معرفی گردد. ما در گروه مشاورین کلید با مدیریت امیر محمد پاکراه در تمامی مراحل در خدمت شما هستیم.

 

 

هزینه هر جلسه آر تی ام اس در سال 1402  چقدر است؟ گروه مشاورین کلید 3

 

 

قیمت یا هزینه هر جلسه آر تی ام اس(rTMS)

امروزه استفاده از دستگاه آر تی ام اس(rTMS) به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در روان درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، در نظر گرفته می شود. روانپزشکان و روانشناسان با استفاده از این دستگاه به درمان بسیاری از مشکلات و عارضه های روانی می پردازند. تحریک مغناطیسی مغز یا TMS مخفف Transcranial Magnetic Stimulation است. درTMS یک جریان الکتریکی قوی از یک سیم پیچ که روی سر فرد گذاشته می شود عبور داده می شود. این جریان الکتریکی یک میدان مغناطیسی به اندازه ی ۱.۵ الی ۲  تسلا ایجاد می کند که از جمجمه عبور می کند. از این روش در زمانی استفاده می ‌شود که درمان‌ های دارویی که پیش از این مورد استفاده قرار گرفته روی بیماران اثر نداشته ‌اند. استفاده از این روش از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است. با توجه به نظرات در مورد rtms می توان گفت که روش درمانی آر تی ام اس تکنیکی جهت تحریک مغز است که در آن یک مولد میدان مغناطیسی روی سر بیمار قرار می ‌گیرد. این مولدهای میدان مغناطیسی دقیقا شبیه به دستگاه‌ های MRI  می باشند. در این روش با استفاده از پالس ‌های الکترومغناطیسی جریانی ضعیف در مغز وارد می شود. این جریان مدارهای عصبی را به طور مختصر فعال می ‌سازد. با پرس و جو در مورد هزینه هر جلسه آر تی ام اس(rTMS) در مراکز مختلف، عموما پاسخ های متفاوتی دریافت می کنید. زیرا هزینه هر جلسه آر تی ام اس(rTMS) نمی تواند در این مراکز عدد ثابتی باشد.

کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست برپایی نمایشگاه کتاب را دارد/فروش ۱۹۰ میلیارد ریال کتاب
دنبال کنید

درمان با تکنولوژی rTMS

در درمان های مبتنی بر تکنولوژی همچون درمان tms   عوامل مختلفی در تعیین هزینه ی نهایی نقش دارند. بعضی از این عوامل مانند تجهیزات و مواد مصرفی هستند. دستگاه آر تی ام اس چه کاربرد هایی دارد و نظرات در مورد rtms چیست؟ دستگاه آر تی ام اس می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر و کارآمد باشد. از جمله مهم ترین بیماری هایی که با دستگاه آر تی ام اس درمان می شوند می توان به مواردی همچون درمان افسردگی، درمان وسواس های فکری و عملی، درمان صرع، درمان اضطراب، درمان اختلالات خواب و بی خوابی و درمان استرس اشاره کرد. در اینجا به برخی مزایای استفاده از دستگاه آر تی ام اس می پردازیم. آمار نشان می دهد تا کنون ۷۸ درصد بیماران به درمان با دستگاه rTMS جواب مثبت داده ‌اند، بدون آن که اثر و عارضه ی جانبی داشته باشند. سازمان FDA روش درمانی آر تی ام اس را به عنوان درمانی امن و سالم تشخیص داده است. یکی از بزرگترین مزایای درمان افسردگی با دستگاه TMS این است که بیماران با کمک این روش وابستگی خود را به داروهای ضدافسردگی بسیار کاهش داده‌ اند و یا کامل حذف کرده ‌اند.پس هنگامی که زیر نظر پزشکی متخصص و خبره درمان با آر تی ام اس را انجام دهید، می توانید از روش درمانی TMS مطمئن بوده و بدانید که  عوارض درمان دارویی نسبت به درمان با دستگاه آر تی ام اس بسیار بیشتر است.

پادکست های روانشناسی گروه مشاورین کلید

برای خرید پادکست های روانشناسی به قسمت فروشگاه گروه مشاورین کلید مراجعه فرمایید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi