دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزمون ورود به حرفه مهندسان روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد کریمی اظهار کرد: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود. وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، کاردان‌های فنی و معماری تجربی برگزار می شود. رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93652
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

آزمون ورود به حرفه مهندسان روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد کریمی اظهار کرد: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، کاردان‌های فنی و معماری تجربی برگزار می شود.

رئیس اداره نظام مهندسی تصریح کرد: در این دوره از آزمون ۱۸۷۸ داوطلب ثبت نام کردند که از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۶۳۶ نفر مرد و ۲۴۲ نفر زن می باشد.

وی با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه  ۲۸ و صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه دولتی یاسوج برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان جهت ورود مهندسان به بازار کار حرفه ای است.

کریمی همچنین افزود: دوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir، تهیه کنند و در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلب می‌بایست صرفاً در تاریخ ۲۷-۰۲-۱۴۰۲ با در دست داشتن پرینت کارت و مدرک شناسایی معتبر و برگه ثبت نام تایید شده جهت رفع مغایرت به آدرس‌ دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون را کسب نمایند جزء پذیرفته شدگان آزمون محسوب می شوند، و با توجه به اینکه از تاریخ ۲۲ آذرماه سال ۱۴۰۱ به بعد صدور، تمدید، ارتقاء و…پروانه های اشتغال الزاماً بصورت الکترونیکی اشت، پذیرفته شدگان جهت دریافت پروانه اشتغال می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود از طریق درگاه ملی مجوزها www.g4b.ir برای کسانی که صدور اولیه می باشد و برای کسانی که درج صلاحیت جدید هستند از طریق سامانه سپامک به نشانی spamak.mrud.ir اقدام کنند.

قاتل شهید رنجبر برای دومین بار به قصاص محکوم شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi