دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح «نوجوانه‌ها» در ۲۰۵ پایگاه و مسجد سمنان اجرا می‌شود

به گزارش کرونا از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج و قرارگاه تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان، از اجرای طرح نوجوانه‌ها در تابستان امسال با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد. وی اظهار کرد: طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93580
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

کرونا :

طرح «نوجوانه‌ها» در ۲۰۵ پایگاه و مسجد سمنان اجرا می‌شود

به گزارش کرونا از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج و قرارگاه تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان، از اجرای طرح نوجوانه‌ها در تابستان امسال با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.

وی اظهار کرد: طرح اوقات فراغت نوجوانه‌ها با اهداف تربیتی و بصیرتی و با رویکرد افزایش مهارت، آموزش، تربیتی، تفریحی و سرگرمی، تابستان امسال در استان سمنان برگزار می‌شود.

دامغانی افزود: تجربه موفق اجرای این طرح در سال‌های گذشته و همچنین استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها از این طرح، بیانگر اهمیت و نقش مهم برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در کیفی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دستیابی به یک جامعه شاد، پویا و مطلوب خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طرح نوجوانه‌ها تابستان امسال با رویکرد اجرای طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت و با هدف نشاط، مهارت‌افزایی و بصیرت‌آفرینی در ۲۰۵ پایگاه و مسجد سراسر استان سمنان اجرا می‌شود.

دامغانی افزود: بهره‌گیری از فرصت تابستان و برنامه‌های متمرکز شور، نشاط، ورزش، هیجان، معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی را از اهداف این طرح است تا خروجی این کار تابستان بانشاط، معنوی و با مهارت باشد.

وی ادامه داد: طرح ملی نوجوانه‌ها طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت است که در پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود و فراهم کردن زمینه جذب نوجوانان و جوانان در بسیج، حفظ انسجام نیروهای سازمان‌دهی شده در رده‌های مقاومت، فعال‌سازی برخی پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی در تابستان، غنی‌سازی اوقات فراغت و در نهایت رشد و تعالی دینی، اخلاقی، رفتاری، اجتماعی و … از مهم‌ترین اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت در پایگاه‌های بسیج است.

تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد اولویت استان نیست
دنبال کنید

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi