یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد توسط اتاق بازرگانی

به گزارش کرونا از یاسوج، قبادی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به رویکرد جدید اتاق بازرگانی در جهت توسعه استان گفت: بخش خصوصی همواره در کنار دولت بوده است. رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد وگفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در پایان سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93457
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد توسط اتاق بازرگانی

به گزارش کرونا از یاسوج، قبادی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به رویکرد جدید اتاق بازرگانی در جهت توسعه استان گفت: بخش خصوصی همواره در کنار دولت بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد وگفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در پایان سال جاری یا سال آینده به صورت ملی یا بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی به رویکردهای اعضای جدید اتاق بازرگانی اشاره و عنوان کرد: ارتقاء اثربخشی شورای گفت‌ وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای احصاء و رفع موانع و مشکلات فرآوری تولید سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال از جمله رویکردهای جدید اتاق است.

این مسئول عنوان کرد: پیگیری استفاده از ظرفیت‌های قانونی لحاظ شده در قانون بودجه سنواتی و برنامه ششم توسعه جهت استفاده از فعالین اقتصادی از دیگر برنامه‌های دور جدید اتاق استان است.

قبادی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ماهیانه در زمینه توانمندی استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارحی جهت سرمایه‌گذاری در این زمینه و ارتباط مستمر و همکاری نزدیکتر با اتاق ایران به منظور استفاده از امکانات و تجارب این اتاق در جهت بهبود فضای کسب و کار استان و نهایتا کمک به توسعه اقتصادی استان از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi