شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلایه نماینده ایرانشهر از اجرای طرح ناعادلانه توزیع سهمیه سوخت در کشور

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، در قالب سوال از وزیر نفت از اجرای طرح ناعادلانه توزیع سهمیه سوخت در کشور که باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم حوزه انتخابیه‌اش شده است، گلایه کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

گلایه نماینده ایرانشهر از اجرای طرح ناعادلانه توزیع سهمیه سوخت در کشور

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در سوال از وزیر نفت از وضعیت سوخت رسانی به حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و گفت: اجرای طرح ناعادلانه توزیع سهمیه سوخت در تمامی مناطق حوزه انتخابیه‌ام موج عظیمی از اعتراضات و بروز مشکلات جدی را برای مردم این منطقه رقم زده است چرا که وجود مسافت‌های طولانی بین شهرهای استان و فاصله معنادار شهرستان‌ها و شهرهای این منطقه با مرکز استان همچنین نبود زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای و شبکه حمل و نقل مناسب، مردم این منطقه را ناچار به استفاده مستمر از وسیله نقلیه شخصی می‌کند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: شما چه تدبیری جهت برطرف نمودن فاصله جایگاه‌های سوخت بنزین در حوزه انتخابیه اینجانب نموده‌اید؟ کمبود شبکه‌های مناسب جهت سوخت‌گیری در استان سیستان و بلوچستان را چگونه توجیه می‌نمایید؟ تا چه زمانی مناطق محروم باید از حداقل امکانات سوخت هم بی‌بهره باشند؟

وی تصریح کرد: گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت‌زدایی به عنوان آخرین استان بدون گاز کشور در سال‌های اخیر کلید خورد که متاسفانه تاکنون به سرانجام کامل نرسیده است و بسیاری از مناطق حوزه انتخابیه اینجانب از این نعمت بی‌بهره هستند و برخوردار نبودن از این نعمت الهی سبب صرف هزینه‌های بسیاری برای مردم شده است از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن منطقه و قاچاق سیلندر گاز شاهد کمبود این کالای اساسی در اکثر مناطق حوزه انتخابیه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مردم این مناطق سال‌های طولانی از درد و رنج حمل سیلندرهای گاز گلایه دارند. چرا با گذشت چندین سال از عملیات گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان تاکنون بسیاری از شهرستان‌های این استان فاقد گاز می‌باشند؟

ثبت ملی ابریشم در شهرستان گردشگری لاهیجان
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: چه زمانی دغدغه مردم مناطق محروم جهت تامین سوخت گاز مایع برطرف خواهد شد؟ مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر بزرگ تا چه زمانی باید رنج حمل سیلندرهای گاز را تحمل کنند؟ چرا با گذشت چندین سال از عملیات گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان تاکنون بسیاری از شهرستان‌های این استان فاقد گازرسانی هستند؟./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi