یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حادثه تلخی که برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها درس عبرت نمی‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، هنوز چند روزی از حادثه تلخ تیراندازی در یکی از تالارهای منطقه تنگ مهریان نمی‌گذرد، حادثه‌ای تلخ و دردناکی که منجر به فوت یک نفر شد. در اثر سهل‌انگاری یکی از اسلحه به دستان در مراسم عروسی روز جمعه دوازدهم خرداد، تیر به فیلمبردار مراسم برخورد می‌کند و پس از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

حادثه تلخی که برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها درس عبرت نمی‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، هنوز چند روزی از حادثه تلخ تیراندازی در یکی از تالارهای منطقه تنگ مهریان نمی‌گذرد، حادثه‌ای تلخ و دردناکی که منجر به فوت یک نفر شد.

در اثر سهل‌انگاری یکی از اسلحه به دستان در مراسم عروسی روز جمعه دوازدهم خرداد، تیر به فیلمبردار مراسم برخورد می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و خانواده‌‌‌ای داغدار و خانواده دیگری گرفتار می‌شود.

حادثه تلخ کشته شدن افراد در مراسم عروسی تنها به همین یک مورد ختم نمی‌شود و طی سال‌های گذشته چندین بار خبر تلخ و دردناک چنین حوادثی در مراسم عروسی مخابره شده است و انتظار می‌رفت درس عبرتی شود اما تاکنون اینگونه نبوده است.

تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا در استان عشایرنشین کهگیلویه و بویراحمد به رسمی ناخوشایند تبدیل شده است‌.

مردم به جای اینکه از این حوادث تلخ درس عبرتی بگیرند خود به تکرار آن اقدام می‌کنند هنوز در مراسمات عروسی و عزا عده‌ای اقدام به تیراندازی آن هم به صورت رگباری ‌و  ایجاد رعب و وحشت می‌کنند گویا از هیچ حادثه‌ای ابایی ندارند.

می‌طلبد قبل از آنکه بیش از گذشته شاهد حوادث تلخ و دردناک کشته شدن افراد در مراسمات عروسی باشیم از این موارد درس عبرت بگیرند و ریش سفیدان و بزرگان و مسئولان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi