جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آنتن دهی تلفن همراه  تمام روستاهای مراغه و عجب شیر تا پایان آبان ماه

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از بهره مندی تمام روستاهای حوزه انتخابیه خود از آنتن دهی تلفن همراه تا  پایان آبان ماه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93246
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آنتن دهی تلفن همراه  تمام روستاهای مراغه و عجب شیر تا پایان آبان ماه

علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از پیگیری‌های مشکلات و مسائل حوزه‌های انتخابیه، گفت: طی نشست کمیسیون صنایع و معادن با زارع‌پور وزیر ارتباطات پیگیر عدم توجه به آنتن تلفن همراه روستاهای حوزه انتخابیه خود شده‌ام؛ در این جلسه وزیر ارتباطات با تشریح اقدامات انجام شده اعلام کرد که ۳۰ روستای باقیمانده مراغه و عجب شیر تا آبان ماه امسال از آنتن تلفن همراه بهرمند خواهند شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در دولت جدید شبکه آنتن تلفن همراه و اینترنت بیش از ۱۷ روستای مراغه و عجب شیر افتتاح شده است.

نهضت آسفالت در روستاهای مراغه و عجب شیر تداوم دارد

علیزاده با بیان اینکه نهضت آسفالت در روستاهای مراغه و عجب شیر تداوم دارد، یادآور شد: طی نشستی که با نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور داشتیم، مسائل پل داخل روستای حوری عجب شیر و همچنین تداوم نهضت آسفالت و بازنگری طرح هادی روستاهای مراغه و عجب شیر از تصمیمات مهمی است که اتخاذ و ابلاغ گردید. امیدورایم  نهضت آسفالت در روستاهای مراغه و عجب شیر در سال جدید تداوم  داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی مراغه دانشجوی بین المللی می‌پذیرد

نماینده مردم مراغه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد پذیرش دانشجوی بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مراغه ، تاکید کرد: طی دیداری که با معاونان وزارت  بهداشت و درمان و آموزش پزشکی داشتیم، مطالبات مربوط به تجهیز بیمارستان امام خمینی عجب شیر، تجهیز خانه‌های بهداشت مراغه و عجب شیر با  دستورات وزیر پیگیری شد و تصمیمات مهمی اتخاد گردید؛ طی این نشست صمیمی أخذ مجوز پذیرش دانشجوی غیر ایرانی در علوم پزشکی مراغه مورد توجه قرار گرفت که سطح آن را به سطح بین‌المللی ارتقاء می‌دهد./

شناسایی و اشراف کامل بر تهدیدها در منطقه داریم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi