پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغال کشور به استان سمنان تعلق دارد

رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری در استان سمنان حائز اهمیت است، گفت: کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغال کشور به استان سمنان تعلق دارد که این مهم شایان تقدیر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغال کشور به استان سمنان تعلق دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه سهم شهرستان دامغان از تولید ناخالص داخلی استان سمنان ۱۴.۸ درصد است،گفت: پسته بیشترین سهم را در این تولید ناخالص داخلی داشته است.

وی ضمن بیان اینکه طی دو سال گذشته در حوزه سخت افزاری شهرک صنعتی دامغان به اندازه سی سال رشد اتفاق افتاده است، افزود: این دستاورد خوب اما ناکافی که باید برای ارتقا هر چه بیشتر آن تلاش کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن بیان اینکه سال گذشته نرخ رشد صنعت کشور هشت درصد بوده است، بیان کرد: این در حالی که این آمار برای شهرستان دامغان ۳۳ درصد بوده است که امری بسیار ارزشمند و مهم تلقی می‌شود.

علیزاده برمی ضمن بیان اینکه می‌بایست برای رشد تولید، ارتقا صنعت و کاهش بیکاری در دامغان قدم‌های مؤثری برداشت، تصریح کرد: برای کسب رتبه نخست دامغان پیرامون رشد تولید در استان سمنان تلاش می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری در استان سمنان حائز اهمیت است، افزود: کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغال کشور به استان سمنان تعلق دارد که این مهم شایان تقدیر است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi