چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوهین ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز گردشگری دارد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در نشست بررسی وضعیت راه‌های کوهین گفت: کوهین ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز گردشگری دارد و این امید وجود دارد که با اقدامات انجام شده این ظرفیت احیا شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93108
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی وضعیت راه‌های کوهین با بیان اینکه در دو سال اخیر ۷۴ کیلومتر راه روستایی در بخش کوهین زیرسازی و آسفالت شده است، گفت: در این مدت ۳۱ کیلومتر روکش آسفالت نیز در این بخش انجام شده است.

وی افزود: هرچند اقدامات انجام شده کم است و کافی نیست اما نشان دهنده زحمات زیادی است که در حال انجام است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه بخش کوهین مظلوم است، تاکید کرد: به دلیل روحیه بلند و مناعت طبع این مردم مطالبه کمتری از سوی آنها انجام می‌شود اما ما نباید نیازهای این بخش را نبینیم.

وی تاکید کرد: برای هر آسفالت یک کیلومتر جاده حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و بر همین اساس نیاز است بر حسن اجرا نیز نظارت شود.

محمدبیگی با بیان اینکه معادن باید در کنار مردم باشند، تصریح کرد: نمی‌شود مردم هزینه معادن را بدهند اما معادن مسئولیت اجتماعی خود را انجام ندهند.

وی افزود: با تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) امضاء شده ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در قزوین ایجاد و برای ۸۰۰ کیلومتر نیز روکش باید انجام شود و امیدواریم با این اقدامات چهره راه‌های روستایی بخش کوهین نیز تغییر پیدا کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: کوهین ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز گردشگری دارد و این امید وجود دارد که با اقدامات انجام شده این ظرفیت احیا شود./

ابلاغ کمک ۲۰ میلیارد ریالی نوسازی مدارس به آموزش و پرورش دلفان و سلسله برای تعمیر تجهیزات و وسایل کمک آموزشی مدارس
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi