شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرنوشت تیم فوتبال نفت گچساران و فوتبال یاسوج از زبان مهدی تاج

به گزارش کرونا از یاسوج، انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. مهدی تاج در این نشست به موضوع مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: این حرف درستی است که تیم فوتبال نفت و گاز متعلق به شهرستان گچساران باشد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93082
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۳

کرونا :

سرنوشت تیم فوتبال نفت گچساران و فوتبال یاسوج از زبان مهدی تاج

به گزارش کرونا از یاسوج، انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج در این نشست به موضوع مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: این حرف درستی است که تیم فوتبال نفت و گاز متعلق به شهرستان گچساران باشد چرا که از بودجه این استان و این شهرستان و امکانات و شرایط این شهرستان استفاده می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان خودش استانی پر از فوتبالیست است و مرکز ثقل فوتبال ایران است، گفت: بسیاری از ملی‌پوشان ما از خوزستان هستند و خودشان ظرفیت های لازم را دارند لذا از آقای دکتر رضاییان عضو هیئت رئیسه می خواهم که موضوع مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به صورت ریشه‌ای حل کنند.

به گزارش فارس مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اکنون در ید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده و عملا متعلق استان خوزستان است تیمی که ده ها سال با نام نفت و گاز گچساران در فوتبال ایران درخشیده است و قرار است مهدی تاج با رایزنی مالکیت آن را به گچساران بازگرداند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم اما مسئول تیم‌داری نیستیم گفت: در خصوص ورزشگاه ها نیز به همین منوال است ما مسئول برگزاری مسابقات در استادیوم‌ها هستیم و سازمان تربیت بدنی و شرکت ساخت مسئول ساخت و ساز و تعمیر ورزشگاه ها هستند اما اگر بدانیم در استانی می توانند تیم داری کاری کنند و اسپانسر قوی دارند حاضرم مجوز یک تیم دسته دوم یا دسته سوم را به آنها بسپاریم.

محرومیت ستاره ایتالیایی به دلیل توهین به داور
دنبال کنید

تاج افزود: اما شرط این است که استان بتواند تیمداری کند نه اینکه در وسط راه تیم را کنار بگذارند که در گذشته‌ها چنین شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری تیم لیگ دسته سوم به استان ها بسیار بهتر از واگذاری تیم های دسته دوم و دسته اول است گفت: یکی تیم دسته سوم که مراتب را از استان تا کشور طی می‌کند چنین تیمی قوام می‌یابد و آینده بهتری برای استان دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi