شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفت گچساران آقای لیگ 2 فوتبال ایران در حضور قلعه‌نویی

به گزارش کرونا از یاسوج رقابت‌های لیگ دسته دوم با قهرمانی مس سونگون در گروه اول و نفت و گاز گچساران در گروه دوم به پایان رسید و عصر امروز این دو تیم در ورزشگاه دستگردی اکباتان برای تعیین قهرمان برابر هم قرار گرفتند. این دیدار که با حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

نفت گچساران آقای لیگ 2 فوتبال ایران در حضور قلعه‌نویی

به گزارش کرونا از یاسوج رقابت‌های لیگ دسته دوم با قهرمانی مس سونگون در گروه اول و نفت و گاز گچساران در گروه دوم به پایان رسید و عصر امروز این دو تیم در ورزشگاه دستگردی اکباتان برای تعیین قهرمان برابر هم قرار گرفتند.

این دیدار که با حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برگزار شد، در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. علی فتحی برای مس سونگون گلزنی کرد و در سوی مقابل هم خیرالله ویسی برای تیم نفت و گاز گچساران گل زد.

اتفاق دراماتیک این مسابقه این بود که تبریزی‌ها در آستانه کسب قهرمانی قرار داشتند ولی در آخرین ثانیه‌های مسابقه گل خوردند، تا بازی بلافاصله طبق قوانین سازمان لیگ به ضربات پنالتی برود.

امیر قلعه‌نویی در کنار رسول خطیبی و چند چهره فوتبالی دیگر نظیر هادی شکوری و محمود عربی سرپرست تیم آریو اسلامشهر این مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه اکباتان تماشا کردند.

در ضربات پنالتی این شاگردان داریوش یزدی بودند که عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و با نتیجه ۴ بر ۳ تیم مس سونگون را شکست دادند.

گفتنی است این دیدار تنها برای تعیین قهرمان لیگ دسته دوم بود و هر دو تیم با قرار گرفتن در صدر گروه‌های اول و دوم، جواز صعود به لیگ دسته اول فصل آینده را به دست آورده‌اند.

لیگ دسته دوم همچنان ۴ مسابقه نفس‌گیر دیگر در پیش دارد؛ جایی که دو تیم داماش و فولاد نوین اهواز برای تعیین سومین سهمیه صعود به لیگ دسته اول در مسابقه پلی آف برابر هم قرار می‌گیرند و در پلی آف فرار از سقوط هم ویستاتوربین به مصاف کیان سام بابل می‌رود. این ۴ مسابقه پس از دیدار فینال جام حذفی با فاصله یک هفته برگزار خواهد شد.

اقدامات آموزش و پرورش بهمئی در سالی که گذشت/ جهش انقلابی در تجهیز مدارس
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi