پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برخورد با ۳ گروه متخلف شکار در گچساران

اسلام جاودان خرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر شکار یک راس بز وحشی و بررسی صحت و سقم گزارش ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست گچساران با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری مراجع انتظامی از خانه متخلف مقداری گوشت شکار شده بز کوهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92948
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

برخورد با ۳ گروه متخلف شکار در گچساران

اسلام جاودان خرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر شکار یک راس بز وحشی و بررسی صحت و سقم گزارش ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست گچساران با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری مراجع انتظامی از خانه متخلف مقداری گوشت شکار شده بز کوهی کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: با متخلفین شکار برخورد قانونی و جدی از سوی یگان حفاظت محیط زیست گچساران صورت گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست گچساران درادامه نظارت های خود بر مناطق آزاد این شهرستان ، متخلفی که با استفاده از یک قبضه اسلحه ۱۳ قطعه تیهو شکار کرده بود را دستگیر و اعمال قانون کردند.

جاودان خرد عنوان کرد: یگان حفاظت در ادامه گشت خود متخلف دیگری که با استفاده از یک قبضه اسلحه غیر مجاز ۲ قطعه تیهو دیگری را شکار کرده بود را دستگیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعمال قانون هر سه گروه متخلف انجام شد، افزود: برای تمامی متخلفین پرونده تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

جاودان خرد بیان کرد:متخلفین شکار ۱۵ قطعه تیهو و یک راس بزوحشی اعمال قانون شدند و از آنها ۲ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi