جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تغییر معادلات در شورای شهر یاسوج/چه کسی معاون عمرانی شهردار می‌شود؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ این روزها در محافل مختلف موضوع ابقا یا عزل شهردار یاسوج بیش از هر موضوع دیگری بر سر زبان هاست و تقریباً چشم مردم به تصمیم شورای اسلامی شهر دوخته شده تا معلوم شود آیا نستهن مقدم به کار خود ادامه خواهد داد یا که با تصمیمی دیگر از سوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92837
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

کرونا :

تغییر معادلات در شورای شهر یاسوج/چه کسی معاون عمرانی شهردار می‌شود؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ این روزها در محافل مختلف موضوع ابقا یا عزل شهردار یاسوج بیش از هر موضوع دیگری بر سر زبان هاست و تقریباً چشم مردم به تصمیم شورای اسلامی شهر دوخته شده تا معلوم شود آیا نستهن مقدم به کار خود ادامه خواهد داد یا که با تصمیمی دیگر از سوی شورا روبرو شده و فرد دیگری جایگزین او می‌شود.

جلسات شورای اسلامی شهر یاسوج در هفته های اخیر جلساتی پرتنش و پر التهاب بوده و با شکل گرفتن سه ضلع در شورا این التهاب روز به روز بیشتر می‌شود.

از یک سو موافقین ماندن شهردار و از سوی دیگر ۴ عضو مخالف نستهن مقدم و همچنین ضلع دیگری که هنوز معلوم نیست چه موضعی در قبال شهردار خواهد داشت.

 اما شنیده‌ها حاکی از آن است که برای ابقای شهردار یاسوج، پست معاونت عمرانی شهرداری به یکی از نزدیکان یک عضو شورا پیشنهاد داده شده که این عضو شورا موافقت خود را با عزل شهردار مسکوت بگذارد هر چند که این عضو شورا میثاق‌نامه‌‌ای را امضا کرده است.

شنیده‌های فارس حاکی از آن است که فرد پیشنهاد شده اکنون خود به عنوان شهردار انجام وظیفه می کند که در صورت صحت این موضوع باید شاهد پیچیده‌تر شدن معادلات شورای اسلامی شهر یاسوج باشیم و در این صورت با تغییر معادلات قطعا همچنان اختلاف در شورای شهر یاسوج ادامه خواهد داشت که البته در مرداد ماه امسال با انتخابات درون شورایی و تغییر و تحولات در هیئت رئیسه قطعا شاهد معادلات دیگری خواهیم بود. 

به گزارش فارس؛ با این تفاسیر و در صورت صحت چنین موضوعاتی در شورا و شهرداری، می‌بایست فکری به حال این موضوع کرد تا پست‌های تخصصی شهرداری با آرای اعضای شورا در اختیار افراد خاص گذاشته نشود.

نگرانی اهالی چاروسا از وضعیت امکانات پزشکی و درمانی/ داروخانه دارو ندارد؛ پزشک متخصص نیست
دنبال کنید

قطع به یقین یکی از دلایل انسداد در شهر یاسوج و مشکلات ریز و درشت امروزی که مردم شهر در کوچه و خیابان و در هر نقطه‌ای از شهر آن را فریاد می‌زنند به چنین رویکردهایی برمی‌گردد که در صورت صحت، برای یک شهر مرکز استان رویکردی فوق‌العاده خطرناک و مشکل‌آفرین است.

 پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi