شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری در جهت احداث زیرساخت ها و تامین امکانات برای شهر صدرا

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای رفع مشکلات و تامین زیرساخت های شهر صدرا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا با این اقدامات بتوانیم تحول اساسی در این شهر ایجاد کنیم و امیدوار هستیم که همه مسئولان استانی و شهرستانی با جدیت برای رفع مشکلات این شهر کوشا باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92766
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری در جهت احداث زیرساخت ها و تامین امکانات برای شهر صدرا

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر و خواسته مردم صدرا کلنگ آرامستان این شهر به زمین زده شد.

وی افزود: لازم به ذکر است احداث آرامستان از نیازهای جدی شهر صدرا با جمعیت حدود ۲۰۰هزار نفر بوده است که با پیگیری های مستمر بالاخره این زمین کلنگ زنی شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:  نیازهای صدرا را نباید در امروز و فردا ببینیم بلکه باید در افق ۵۰ساله آن را ترسیم کرد. سایر پروژه های صدرا همچون تصفیه خانه ها، راههای دسترسی،حمل و نقل درون شهری، مکان های آموزشی و تفریحی و … را باید با جدیت دنبال کنیم تا صدرا از بن بست خارج شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات و تامین زیرساخت های شهر صدرا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا با این اقدامات بتوانیم تحول اساسی در این شهر ایجاد کنیم و امیدوار هستیم که همه مسئولان استانی و شهرستانی با جدیت برای رفع مشکلات این شهر کوشا باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi