جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پرهیز از دست اندازی به خاک ایران، پیام «آزادسازی خرمشهر» به دشمنان بود

به گزارش کرونا از تاکستان، سردار هاشم آذربایجانی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر تصور شود فتح خرمشهر با ادوات نظامی به دست آمد تصور درستی نیست بلکه بعد از عنایات حق تعالی، اعتقاد راسخ جوانان این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

پرهیز از دست اندازی به خاک ایران، پیام «آزادسازی خرمشهر» به دشمنان بود

به گزارش کرونا از تاکستان، سردار هاشم آذربایجانی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر تصور شود فتح خرمشهر با ادوات نظامی به دست آمد تصور درستی نیست بلکه بعد از عنایات حق تعالی، اعتقاد راسخ جوانان این مرز و بوم به امام(ره) که مدیریت و راهبری جبهه و جنگ را عهده دار بودند، در تحقق این پیروز موثر بود.

 وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود می فرمایند «خرمشهرها در پیش است» باید درست تفسیر شود، عده ای تصور می کنند که مگر دوباره باید عملیات نظامی انجام دهیم. حضرت آقا در این رابطه می فرمایند: فتح قله های جهانی تا ظهور حضرت حجت(عج) یعنی رتبه اول منطقه در بسیاری از شاخص ها و یعنی تشکیل حکومت جهانی تا رسیدن به قدس شریف.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: سیمای واقعی انقلاب اسلامی را در ولایت فقیه باید جستجو کرد، چراکه مقام معظم رهبری توانسته کشتی انقلاب را در فراز و نشیب های بسیار طولانی و فتنه های گوناگون سلامت به ساحل امن برساند و دشمن از این موضوع عصبانی است.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اگر در تاریخ دفاع مقدس دقت کنیم به چند نکته اساسی می رسیم. اول اینکه ولایت پذیری رزمندگان اسلام مثال زدنی بود، دوم بچه ها در جبهه به این اعتقاد و به این باور رسیده بودند که دست الهی و نصرت الهی پشت سرشان است.
 
سردار آذربایجانی خاطرنشان کرد: خرمشهر مصداق بارز این ادعا است که اگر هدایت الهی و نصرت الهی و امدادهای غیبی نبود ما به هیچ عنوان نمی توانستیم پیروز شویم. آزادسازی خرمشهر فقط فتح خاک نبود بلکه این پیام به دشمنان رسید که تا ابد به این سرزمین دست اندازی نکنند.
 
وی با بیان اینکه دشمن توطئه های گوناگونی را برای نظام و برای مردم پیش بینی کرده است، گفت: مردم با تمام مشکلات و با تمامی موانع موجود بر عهدی که با امام و شهدای خود بستند، پایبند هستند و این یک شعار نیست و این موضوع در عمل قابل مشاهده است.

اصولگرایان و انقلابیون کهگیلویه و بویراحمد از خودزنی بپرهیزند
دنبال کنید

 فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان اظهار کرد: وظیفه ما امیدآفرینی در جامعه است و اساتید دانشگاهی و دانشجویان در این مسیر نقش مهمی دارند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi