پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف استانداری برگزار شد

مجید محنایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این ستاد که به صورت درون دستگاهی برگزار می شود در راستای عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان برگزار می شود. وی، افزود: تکریم ارباب رجوع، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در میان کارکنان دستگاه و همچنین ارباب رجوع دستگاه، برگزاری دوره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11682
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

مجید محنایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این ستاد که به صورت درون دستگاهی برگزار می شود در راستای عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان برگزار می شود.

وی، افزود: تکریم ارباب رجوع، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در میان کارکنان دستگاه و همچنین ارباب رجوع دستگاه، برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده های کارکنان  برخی از دستور کارهای این ستاد هستند.

محنایی گفت: در این ستاد مصوب شد دوره های آموزشی ویژه کارکنان استانداری و خانواده های کارکنان برگزار شود و همچنین پیام های فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، تکریم ارباب رجوع و … به صورت تابلوی تبلیغاتی، بنر، پیامک، ارسال پیام از طریق اتوماسیون و … برای کارکنان ارسال شود.

وی، با بیان اینکه از هرگونه ظرفیتی در استانداری می بایست برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بهره برداری شود، گفت: تفکیک محل کار کارکنان زن از مرد که پیش از این در استانداری صورت گرفته است ، امر به معروف و نهی از منکر مراجعین و … در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi