شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سپاه دهدشت پیشتاز در برنامه‌های دهه کرامت/ برپایی ۱۵ پایگاه طرح جوانه‌ها

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای فرهنگی عمومی با موضوع اوقات فراغت تابستانی و دهه کرامت اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل در بحث اوقات فراغت ناهماهنگی و موازی‌کاری‌هایی است که بعضاً صورت می‌گیرد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت افزود: این یک واقعیت تلخ است که گاهاً برنامه‌ اوقات فراغت در یک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

سپاه دهدشت پیشتاز در برنامه‌های دهه کرامت/ برپایی ۱۵ پایگاه طرح جوانه‌ها

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای فرهنگی عمومی با موضوع اوقات فراغت تابستانی و دهه کرامت اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل در بحث اوقات فراغت ناهماهنگی و موازی‌کاری‌هایی است که بعضاً صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت افزود: این یک واقعیت تلخ است که گاهاً برنامه‌ اوقات فراغت در یک مکان برگزار می‌شود و چندین دستگاه همین موضوع را به عنوان عملکرد ارسال می‌کنند.

وی خواستار هم‌افزایی همه دستگا‌ه‌ها در اجرای طرح فراغت تابستانه شد و بیان کرد: بسیج همچون سنوات گذشته در این زمینه فعال و فعالیت خود را در کف میدان و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌کند.

پوربهشت خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های بسیج در جهت اجرای غنی‌سازی اوقات فراغت است.

وی افزود: ۱۵ پایگاه طرح جوانه‌ها با موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد، مدارس و اماکن تفریحی داریم و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اردویی، سبک زندگی و مسابقات قرآن و عترت برگزار در این پایگا‌ه‌ها اجرا می‌شود.

پوربهشت دهه کرامت را یادآور شد و گفت: بسیج دهدشت به پیشواز این دهه رفته و فردا شب اولین برنامه دورهمی دخترانه را در حسینیه ثارالله خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که دهه کرامت با روز دختر آغاز می‌شود، از اجرای جشن‌های متنوع در این ایام خبر داد و خواستار همکاری همه دستگا‌ه‌ها در این راستا شد.

پوربهشت هم‌چنین خواستار تجلیل از بانوان محجبه و دیگر برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب در دهه کرامت شد.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه با توجه به هجمه دشمن در خصوص عفاف و حجاب گفت: باید در دهه کرامت با یک همت و انگیزه دیگری اقدام به برگزاری برنامه‌های مربوط به بانوان کرد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

خبر خوب هواشناسی از بارش‌های نرمال بهمن ماهی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

فرماندار کهگیلویه افزود: حجاب حکم دینی، شرعی و اخلاقی ما است و باید بر آن پایدار بمانیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi