پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر و شهرستان گناوه نیازمند کمک ملی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در نشست با مردم در خصوص بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر و شهرستان گناوه نیازمند کمک ملی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92669
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با مردم در خصوص بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: حضور و ایستادگی مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان جای تعظیم دارد و باید شایسته‌ترین خدمات برای مردم ارائه شود و عرضه‌کنندگان خدمت به مردم باید به این خدمت افتخار کنند.

وی افزود: کمبودها و ضعف‌ها در حوزه بهداشت و درمان از گذشته‌ها بوده و مردم از این کمبودها رنج برده‌اند و توقع مردم از دولت سیزدهم که دولتی مردمی و دردمند مردم است قطعاً بیشتر است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: توقع است در دولت سیزدهم کار شدت بیشتری پیدا کند و مردم شاهد حل مسائل و مشکلات با اولویت‌بندی و سرعت بیشتری باشند و شاهد تحولی در استان و شهرستان باشیم.

وی بابیان اینکه برخی مسائل در کوتاه‌مدت و برخی دیگر، حل آن‌ها در بازه زمانی قابل‌قبول حل خواهد شد افزود: از مسئولین وزارت بهداشت خواستم برای حل مشکلات این حوزه برنامه مشخص و مدون داشته باشند و قبول کردند.

جمیری اضافه کرد: مسئولان ملی توان بیشتری برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر و شهرستان بگذارند و ما نیز برای حل این مشکلات در کنار آن‌ها پیگیر خواهیم بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حل برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر و شهرستان گناوه نیازمند کمک ملی است و از مسئولان کشوری وزارت بهداشت توقع داریم با توجه به سفرهایی که مقام عالی وزارت بهداشت و معاونان وزارت به استان بوشهر داشته‌اند و قول‌هایی نیز داده‌اند به این قول‌ها و وعده‌ها عمل کنند.

سه روستای شهرستان میناب در حال تخلیه/میزان بارندگی ها نیز بیشتر از پیش بینی‌ها
دنبال کنید

جمیری اضافه کرد: افزایش نیروهای متخصص، بازسازی برخی بخش‌ها، جذب نیروهای موردنیاز بیمارستانی، تغییر وضعیت نیروهایی که کار می‌کنند و از محل درآمد بیمارستان حقوق دریافت می‌کنند، تخصیص تجهیزات موردنیاز و حداقل‌هایی که ضرورت دارد را بر اساس وعده‌ای داده شده جامعه عمل بپوشانند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi