شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اورژانس سوانح سوختگی بیمارستان چابهار تامین اعتبار شد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اورژانس سوانح سوختگی بیمارستان چابهار تامین اعتبار شد و مقرر گردید در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73902
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

اورژانس سوانح سوختگی بیمارستان چابهار تامین اعتبار شد

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر بهداشت داشتم و در خصوص مسائل و موضوعات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح گردید.

وی افزود: در این دیدار بحث بیمارستان در حال ساخت پلان مطرح گردید که در  سالهای گذشته متوقف شده بود و در این ۲ سال اخیر با تلاش های انجام شده حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است لذا وزیر قول هایی در این رابطه دادند تا هرچه سریع تر تکمیل و افتتاح شود تا اینکه به مردم خدمات ارائه دهد.

نماینده مردم چابهار در مجلس اظهار کرد: با پیگیری هایی که از سوی وزارت بهداشت انجام گردید اورژانس سوانح سوختگی بیمارستان چابهار تامین اعتبار شد و مقرر گردید در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: وزیر بهداشت قول مساعد دادند که سهمیه پزشکی را برای مناطق ما افزایش دهند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سعیدی عنوان کرد: اخیرا نیز با مدیرکل راه و شهرسازی استان بازدیدی از راه های حوزه انتخابیه داشتیم که مقرر گردید حدود ۴۳ کیلیومتر جاده آنتنی پلان آسفالت شود و البته بر تسریع در تکمیل پروژه های قصرقند و نیک شهر هم تاکید شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi