چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

خراسان شمالی نیازمند به توسعه زیرساخت های مخابراتی است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس در آیین افتتاح ۱۳۷ طرح مخابراتی خراسان شمالی گفت: این استان بدلیل اینکه در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد نیاز به توسعه زیرساخت های مخابراتی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ۱۳۷ طرح مخابراتی خراسان شمالی گفت: باید در جهت سرعت گرفتن انجام طرح‌های مخابراتی حرکت کرد و در گام بعدی طرح فیبر نوری خانگی را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه امروزه در بستر آی تی (IT) و آی سی تی (ICT) فرصت همگرایی بین دستگاهی ایجاد شده است افزود: این توان در فناوری ارتباطات و اطلاعات حائز اهمیت است و موجب توسعه ارتباطات می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه سیاست های اینترنت خانگی و پرسرعت در وزارت ارتباطات به خوبی در حال پیشرفت است گفت: ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در پایان سال ۱۴۰۱ به استان خراسان شمالی تعلق گرفت و اینک نیز اجرای هزار کیلومتر دیگر در دستور کار است.

وی به حوادث طبیعی و خسارت های زیرساختی مخابرات خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در سیل اخیر خط اصلی فیبر نوری آسیب دید اما نیروهای امدادی به موقع وارد عمل شدند و مانع قطع ارتباطات شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بدلیل اینکه در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد نیاز به توسعه زیرساخت های مخابراتی است ضمن اینکه این زیرساخت موجب ایجاد شور و نشاط در بین جوانان می شود.

وی بیان کرد: ساختمان مناسبی برای مخابرات استان در حال ساخت است که باید در سرعت ساخت آن تمهیداتی انجام شود./

پایان پیام

توقیف ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه در خلیج فارس
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi