جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم خلاقیت فکری مشکل اصلی کمرنگ شدن اوقات فراغت تابستانه در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه شورای فرهنگ عمومی با دو موضوع طرح اوقات فراغت تابستانه و بزرگداشت دهه کرامت در سالن کنفرانس سپاه پاسداران دهدشت برگزار شد. حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این جلسه در ابتدا از عدم حضور برخی از مدیران عضو در این جلسه گلایه و اظهار کرد: کاش برخی نهادها عضو این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92641
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

عدم خلاقیت فکری مشکل اصلی کمرنگ شدن اوقات فراغت تابستانه در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه شورای فرهنگ عمومی با دو موضوع طرح اوقات فراغت تابستانه و بزرگداشت دهه کرامت در سالن کنفرانس سپاه پاسداران دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این جلسه در ابتدا از عدم حضور برخی از مدیران عضو در این جلسه گلایه و اظهار کرد: کاش برخی نهادها عضو این شورا نبودند تا تکلیف مشخص می‌شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه مسئله اوقات فراغت برای نوجوانان را مهم خواند و با بیان این‌که در این دهکده جهانی دنیای فکری نوجوانان با ما متفاوت است گفت: مشکل امروز ما کمبود امکانات نیست بلکه نداشتن خلاقیت فکری مشکل است.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی نام بردند و فرمانده این قرارگاه را ائمه جمعه عنوان کردند افزود: همه دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی مکلف هستند برنامه‌های خود را زیر نظر این قرارگاه اجرا کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اولویت اجرای برنامه‌های اوقات فراغت را در مساجد عنوان و بیان کرد: برنامه‌ها به صورت محله‌محور در همه نقاط شهر اجرا و موازی‌کاری‌ها جمع شود.

وی خواستار جذابیت در اجرای برنا‌مه‌ها همراه با خلاقیت و نوآوری‌های متعدد شد و از برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی و استفاده از ظرفیت سینما به عنوان برنامه‌های خلاق در طرح اوقات فراغت تابستانه نام برد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از استخر به عنوان یک ضرورت برای شهرستان نام برد و گفت: چرا اداره ورزش و جوانان در این راستا کم‌کاری می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت دهه کرامت خواستار همکاری همه دستگا‌ه‌ها به جهت جشن‌های اعیاد در این دهه شد.

دستگیری ۲نفر مظنون به سرقت در جهانشهر کرج
دنبال کنید

جشن هزاران نفری بانوان کهگیلویه در دهه کرامت

حجت‌الاسلام سید علی خردمند مسئول بنیاد مهدویت شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه از اجرای جشن دهه کرامت با حضور اجتماع یک هزار نفری بانوان از قشرهای مختلف در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این جشن بزرگ که در راستای تکریم بانوان است دوشنبه یک خرداد در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی خواستار همکاری همه دستگا‌ه‌ها جهت اجرای این جشن شد.

خردمند از اجرای مسابقات کتاب‌خوانی و عفاف و حجاب به عنوان دیگر برنامه‌های بنیاد مهدویت در دهه کرامت نام برد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi