جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده‌های ورزشی استاندار برای سفر دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: از حوزه ورزش غافل نیستم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در خصوص وضعیت ورزش استان گفت: علی‌رغم دغدغه‌های کاری از حوزه ورزش استان غافل نیستم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج دو پروژه مهم ورزش استان هستند که از نزدیک بازدید کردم. وی بیان کرد: مجموعه ورزشی در کنار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

وعده‌های ورزشی استاندار برای سفر دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: از حوزه ورزش  غافل نیستم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در خصوص وضعیت ورزش استان گفت: علی‌رغم دغدغه‌های کاری از حوزه ورزش استان غافل نیستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج دو پروژه مهم ورزش استان هستند که از نزدیک بازدید کردم.

وی بیان کرد: مجموعه ورزشی در کنار تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج رها شده است که این مجموعه نیز مورد توجه است.

احمدزاده با اشاره به وضعیت هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: هتل ورزش نیمه تمام است و ورزشگاه یاسوج هم وضعیت مناسبی ندارد، این پروژه ها با اعتبارات استانی به نتیجه نمی رسند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا داریم در سفر دولت اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بگیریم تا این پروژه‌ها زنده شوند و دوباره پویایی، شور و شوق به ورزش استان بازگردد.

انتخابات هیات فوتبال شنبه هفته آینده برگزار می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری انتخابات هیات فوتبال در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: با حضور رئیس فدراسیون فوتبال انتخابات هیات فوتبال برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری این انتخابات شاهد توسعه در ورزش فوتبال باشیم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: بنا داریم نهایت استفاده را از حضور رئیس فدراسیون فوتبال ببریم و پیشنهاد دهیم که شهر یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صاحب تیم شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزشی کم و پاسخ گوی ورزش استان نیست، گفت: خلاء نبود حامی در حوزه ورزش استان کاملا احساس می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi