پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر ویژه رئیس سازمان سینمایی از مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج همایش سراسری مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای سازمان ها و معاونین وزیر در تهران برگزار و ادارات کل برتر در ارزیابی سال ۱۴۰۱ سازمان سینمایی کشور تحلیل شد.  محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با تقدیر از فعالیت ادارات کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92607
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

کرونا :

تقدیر ویژه رئیس سازمان سینمایی از مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج همایش سراسری مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای سازمان ها و معاونین وزیر در تهران برگزار و ادارات کل برتر در ارزیابی سال ۱۴۰۱ سازمان سینمایی کشور تحلیل شد. 

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با تقدیر از فعالیت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در سال گذشته افزود: علی رغم مشکلات متعددی که در حوزه استانها بوده شاهد تلاش های چشمگیری در استان‌ها بودیم.

وی با تقدیر از همه اهتمام جدی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها  گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های فارس ، خراسان رضوی ، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی در ارزیابی صورت گرفته سازمان به عنوان دستگاه برتر استانی انتخاب و امروز از آنها تقدیر می شود.

تقدیر ویژه رئیس سازمان سینمایی از مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد 3

خزاعی همچنین با اشاره به سفرهای استانی در سال گذشته بیان کرد: کارهای خوبی در برخی استانها با همکاری استانداری ها آغاز شد که ضرورت دارد برای به نتیجه رسیدن این هدف مهم تلاش مضاعف صورت گیرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi