پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح ویژه‌برنامه‌های چهل‌ویکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان

به گزارش کرونا از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز یکم خردادماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در سال جدید برگزار شد و در این جلسه مقرر شد، برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس که در ادارات و سازمان‌ها برگزار می‌شود در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92571
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

تشریح ویژه‌برنامه‌های چهل‌ویکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان

به گزارش کرونا از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز یکم خردادماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در سال جدید برگزار شد و در این جلسه مقرر شد، برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس که در ادارات و سازمان‌ها برگزار می‌شود در سامانه مناسبت‌های ملی دفاع مقدس بارگذاری شود.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته استان کرمان رتبه هفتم کشوری در زمینه بارگذاری برنامه‌های با موضوع دفاع مقدس در سامانه مناسبت‌های ملی دفاع مقدس را به خود اختصاص داد، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان شهر مقاومت نام‌گذاری شده است، امیدواریم بتوانیم در سال جاری برنامه‌های بیشتری در موضوع دفاع مقدس در سامانه ملی مناسبت‌های دفاع مقدس ثبت و برگزارکنیم.

 مهدوی‌فرد تصریح کرد: ۱۸ دستگاه و اداره استان تا کنون برنامه‌های خود را به‌مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در سامانه مناسبت‌های ملی دفاع مقدس بارگذاری کرده‌اند و مابقی ادارات برنامه‌های خود را به دبیرخانه این ستاد یعنی اداره کل حفظ نشر آثار دفاع مقدس استان ارسال کرده‌اند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: شعار برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری «ما متحدهستیم» نام‌گذاری شده است.

وی ابراز داشت: در ۴۱ مین سالروز آزادسازی خرمشهر و پایداری و مقاومت دزفول ۱۹ برنامه مهم و بیش از هزار برنامه به این مناسبت در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

 مهدوی‌فرد گفت: از جمله برنامه‌های ویژه آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه، برگزاری برنامه ساعت پیروزی همراه با پخش سرودهای آزادسازی خرمشهر از طریق رادیو و بلندگوهای ادارات و سازمان‌ها، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همراه با رونمایی از موشن‌کمیک شهید فولادی، برگزاری یادواره شهدای هوانیروز کرمان، صعود به قله هزار، اجتماع بزرگ سلام فرمانده را می‌توان نام برد.

قول امام جمعه بهمئی به دانشجویان و انتقاد از بکارگیری مسئولان بی‌دغدغه و دخالت نمایندگان
دنبال کنید

 وی بیان کرد: دیدار و تجلیل از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، همایش تجدید عهد جانبازان شیمیایی کل کشور با آرمان‌های انقلاب و مکتب شهید سلیمانی، پخش مستند نقش لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات بیت‌المقدس (تا مرز کوشک)، تولید و انتشار سه موشن‌کمیک شهید ناصر فولادی (از شهدای عملیات بیت‌المقدس) از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در استان کرمان است.

مهدوی‌فرد عنوان کرد: برگزاری تئاتر خیابانی، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس و موزه ذوالفقار ارتش، بر گزاری یادواره ۹۲ شهید مربی آموزش استان، راه‌اندازی وب سایت (مقر ۴۱)، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان، از دیگر برنامه‌های ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان یادآور شد: در روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه گلباران قبور مطهر شهدا به همراه حرم‌های شهدای گمنام سراسر استان همراه با رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره فانوس برگزار می‌شود.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi