جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر رییس جمهوری برکات متعددی برای کهگیلویه و بویراحمد داشت

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سفر جمعه هفته گذشته آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و تعدادی از وزیران دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد ارزشمند بوده و برکات متعددی برای این استان خواهد داشت. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64746
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

سفر رییس جمهوری برکات متعددی برای کهگیلویه و بویراحمد داشت

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: ۱۲ هزار میلیارد ریال در این سفر برای طرح‌ های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شد و ییش  از ۱۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل و افتتاح طرح ‌های نیمه تمام استان اختصاص یافت. 

وی افزود: بهره برداری از این طرح ‌ها به توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد و رونق روزافزون تولید در آن کمک بسزایی می کند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: آیت الله رئیسی در سفر به این استان با گشاده رویی با مردم برخورد کرده و با وجود محدودیت های امنیتی اقدام به دیدار با آنان می  کرد. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: باید مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مردمی باشند و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع مهم تأکید دارند. 

وی با اشاره به روز کاهش اثرات بلایای طبیعی، ابراز داشت: بمنظور کاهش حوادث پیش بینی نشده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید به موضوع مهم مقاوم سازی ساخت و سازها توجه جدی تری کرد. 

آیت الله حسینی به هشتم ربیع الاول مصادف با ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) اشاره کرد و گفت: امام واسطه بین خداوند و بندگان  بوده و امور عالم نیز در قدرت و اختیار او است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi