جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دانش‌بنیان‌ها ۳۹۰۰ قلم کالا برای شرکت نفت و گاز گچساران ساختند

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی اظهار کرد: افزون بر ۳ هزار و ۹۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ۸۳۰ تقاضا در سال ۱۴۰۱ در این شرکت انجام شده است. وی بیان کرد: این اقلام کالاها توسط شرکت های دانش بنیان داخلی تولید و تحویل داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92508
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

دانش‌بنیان‌ها ۳۹۰۰ قلم کالا برای شرکت نفت و گاز گچساران ساختند

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی اظهار کرد: افزون بر ۳ هزار و ۹۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ۸۳۰ تقاضا در سال ۱۴۰۱ در این شرکت انجام شده است.

وی بیان کرد: این اقلام کالاها توسط شرکت های دانش بنیان داخلی تولید و تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این آمار نشان از افزایش ۴۰ درصدی خریدها در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل دارد.

کمالی عنوان کرد: سیاست های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، تهدید های دشمنان که در قالب محدودیت های ناشی از تحریم ها رقم زده شده بود را به فرصتی بزرگ تبدیل کرده است.

وی گفت: ما افتخار می کنیم که با همت بالای جوانان خوش فکر ایران اسلامی و‌بسترسازی مسولین نظام در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت پیچیده ی نفت و گاز کشور در داخل تولید می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بین المللی بیست و هفتم نفت و گاز و پتروشیمی تهران از ۱۵۰۰ شرکت داخلی ۸۰۰ مورد آن شرکت های دانش بنیان است.

کمالی بیان کرد: فرصت تعادل بیشتر و هم افزایی تولیدکنندگان، متقاضیان کالا را به سمت شناخت اولویت ها و رفع آنها هدایت کرده و دشمنان را ناامیدتر می کند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi