جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش در جهت تامین منابع پایدار دولت برای تعیین حقوق مناسب برای جامعه کارمندان

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی  در بازدید از شعبه حل اختلاف روابط کار کرج گفت: باید در جهت تامین منابع پایدار دولت تلاش کنیم تا حقوق مناسب برای جامعه کارمندان تعیین کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92446
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علیرضا عباسی  نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی  در بازدید از شعبه حل اختلاف روابط کار کرج گفت: به دلیل تراکم بالای نیروی انسانی در کل کشور، امور استخدامی همه ادارات را یکسان در نظر گرفته و در همه ادارات جذب نیرو را متوقف می کند در صورتیکه ممکن است برخی ادارات با کمبود نیروی انسانی ماهر مواجه باشند و نیاز به جذب نیروی متخصص داشته باشند ولی برخی چند برابر حد نیاز نیروی انسانی داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور هم خوانی و تناسب در ادارات وجود ندارد، چراکه باید براساس بهره وری فرد و نیاز هر اداره تعداد کارمندان و میزان دستمزد متناسب آنها تعیین شود.

عباسی ادامه داد: باید در جهت تامین منابع پایدار دولت تلاش کنیم تا حقوق مناسب برای جامعه کارمندان تعیین کنیم، ضمنا میزان توان دولت هم باید در نظر گرفته شود تا جامعه با تورم بیشتری رو به رو نشود.

وی بیان کرد: امسال باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم قدم های اساسی برداریم و زمینه رونق تولید را نیز فراهم نماییم و در زمینه ارزش دهی و فرهنگ سازی در اهمیت کار و تلاش و حل مشکلات کارگران و کارفرمایان در کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به لزوم گنجاندن شعار سال در دستگاه های استان البرز، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم منکر حقوق و دستمزد کم کارگران در شرایط اقتصادی کشور باشیم و برای کمک به معیشت این قشر زحمتکش و مهار تورم باید تلاش مضاعف کنیم و عوامل ایجاد تورم را برطرف کنیم که از عوامل آن در سال های اخیر ناترازی ها و بی انضباطی های مالی گسترده در دولت گذشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به نامگذاری شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: طی ۱۰ سال اخیر تمام شعارهای سال یک مناسبتی با تولید و اشتغال دارد، براین اساس سمت و سوی نگاه رهبری و نظام در جهت حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه تولید ۲ مولفه کارفرما و کارگر دارد تصریح کرد: اگر در حق هر کدام از این دو مولفه اجحافی صورت بگیرد تولید ضربه خواهد خورد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس ادامه داد: اگر امسال شعار سال با عنوان رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، مجموعه شعبه حل اختلاف روابط کار کرج ، استان و کل کشور نقش بسیار خوبی در تحقق شعار سال و تولید پایدار می توانند ایفا کنند./

اتباع مهاجر و حقوقی که بر ما دارند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi