شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خط دو مداره چاروسا و دیشموک 75میلیارد اعتبار نیاز دارد/ افت ولتاژ مشکل اصلی برق چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست هایی که از سوی بخشدار چاروسا با مسئولین شهرستانی و استان برگزار می شود؛ مشکلات بخش چاروسا با حضور رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه بررسی شد. نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با بیان اینکه این نشست ها با هدف بررسی مشکلات بخش برگزار می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92413
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

کرونا :

خط دو مداره چاروسا و دیشموک 75میلیارد اعتبار نیاز دارد/ افت ولتاژ  مشکل اصلی برق چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست هایی که از سوی بخشدار چاروسا با مسئولین شهرستانی و استان برگزار می شود؛ مشکلات بخش چاروسا با حضور رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه بررسی شد.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با بیان اینکه این نشست ها با هدف بررسی مشکلات بخش برگزار می شود و باید از این ظرفیت استفاده شود تاکید کرد: افت ولتاژ برق در چاروسا نگران کننده است و در فصل تابستان این افت ولتاژ به حدی است که مردم این مناطق نمی توانند وسایل خود را روشن کنند.

وی افزود: روشنایی معابر روستاها و سطح شهر قلعه رئیسی بسیار ضعیف است که در جهت تکمیل تجهیزات باید کار صورت بگیرد و برای تامین روشنایی معابر باید هم دهیاران و هم شهرداری با اداره برق همکاری کنند تا روشنایی برق بیشتر شود.

ایزدخواه با بین اینکه در بعضی روستاها کابل کشی شد اما تامین روشنایی صورت نگرفت عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی و نبود وسایل نقلیه سبب شد تا اداره برق با مشکلاتی مواجهه باشند که امیدواریم در این زمینه همکاری صورت بگیرد.

نصیری رئیس اداره برق چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه کمبود روشنایی در سطح شهر و روستاها وجود دارد که باید امکانات باشد تا کار صورت بگیرد خواستار همکاری دهیاران با اداره برق شد.

آذربهرام شهردار قلعه رئیسی با تقدیر از خدمات برق چاروسا عنوان کرد: عوارض برق چاروسا قریب به صد میلیون تومان پرداخت نشد که امیدواریم در این زمینه همکاری و پرداخت شود.

پور حجازی رئیس شورای دهستان جاورده در این نشست با بیان اینکه افت ولتاژ در چاروسا یک معضل است و سبب سوختگی وسایل مردم می شود تصریح کرد: هزینه سوختگی پرداخت می شود یا نه؟  بسیاری از وقت خود را برای روشنایی در جاورده گذاشتیم اما باید اداره برق کار کند
میدان امام حسین جاورده نیاز به ترانس برق دارد، همچنین چمن فوتسال و قبرستان جاورده نیاز به برق دارد.

در شرکت نفت گچساران ذهن ها به سوی گزینه بومی نشانه رفت
دنبال کنید

معصومی نماینده دهیاران هم گفت: افت ولتاژ و دومداره بودن خط قلعه رئیسی و دیشموک
جابه جابی شبکه با تلاش همکاری صورت گرفت، ۳۵دهیاری داریم که اعتبار خاصی ندارند و نیاز است ادارات با آنها همکاری کنند و روشنایی روستاها نیاز است که با اداره برق این موضوع روشنایی روستاها برطرف شود، دو بخش بزرگ نیاز به یک بالابر دارند و متاسفانه بسیاری از مشکلات را به گردن دهیاران می اندازند.

خط دو مداره چاروسا و دیشموک 75میلیارد اعتبار نیاز دارد/ افت ولتاژ مشکل اصلی برق چاروسا 4

خط دو مداره چاروسا و دیشموک 75میلیارد اعتبار نیاز دارد/ افت ولتاژ مشکل اصلی برق چاروسا 5

 

عادلی رییس برق شهرستان کهگیلویه در این نشست با تقدیر از بخشدار چاروسا، صادقانه کار کردن را یک اولویت برای خود قرار داد و گفت: ایستگاه دژکوه با همکاری که صورت می گیرد می تواند کمک خوبی به شهرستان کهگیلویه کند و تنها راه مشکل چاروسا و دیشموک همین خط دومداره است که با اعتباری ۳۲میلیارد تومان با ۲۵کیلومتر می تواند کمک شایانی به مناطق کند که کارهای خوبی در آن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خط دو مداره بعد از تونل به مشکل خوردیم تصریح کرد: پایه ها را کنار جاده گذاشتیم در سه بخش به مناقصه گذاشتیم اگر معارضات وجود نداشته باشد روند اجرا شدن کار سرعت بیشتری خواهد گرفت، و در سفر نیکزاد هم همین خواسته را داشتیم.

عادلی تاکید کرد: دو نظر در مورد در چاروسا و دیشموک داریم که یکی ایستگاه و یکی خط دو مداره است که باید تلاش شود که خط دومداره و بقیه پروژه به مناقصه رفت و قریب به ۷۵میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، و ضعف ولتاژ هم به صورت کوتاه مدت و هم بلند مدت رفع شود و مجموعه برق چاروسا هم هر جا نیاز است که پایه ای جابه جا شود اداره برق چاروسا اعلام کند

ایران رتبه چهارم تولید علم در طب سنتی را در جهان داراست
دنبال کنید

وی عنوان کرد: روشنایی روستاها به عهده دهیاران است اما ما همکاری می کردیم و حالا هم آماده همکاری هستیم و خرید قابل قبولی در زمینه روشنایی روستاها انجام دادیم که همکاری هم خواهیم کرد تا مشکلات روشنایی چاروسا را گسترش دهیم،  و کمبود نیروی انسانی در همه جای نقاط استان است و با توجه به تعداد مشترک نیروی انسانی خوبی دارد؛ مشکلات در چاروسا و دیشموک قطعا به دلیل سختی کار بیشتر از دهدشت دارد.

عادلی از رفع مشکلات برق انتقال آب کمردوغ خبر دادو گفت: جابه جایی ترانس در کمردوغ را انجام دادیم اما منتظر جواب آبفا هستیم که چه مقدار مشترک نیاز دارد که بتوانیم با هماهنگی مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم.

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi