شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب «خبرنگار دو دلاری» به نمایشگاه کتاب رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا نشست نقد و بررسی کتاب «خبرنگار دو دلاری» با حضور نویسنده اثر حامد هادیان، مهدی قزلی نویسنده و مرتضی کاردر روزنامه‌نگار و پژوهشگر جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبستان اصلی، بین راهروی ۱۶ و ۱۸ برگزار می‌شود. این کتاب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92398
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

کتاب «خبرنگار دو دلاری» به نمایشگاه کتاب رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا نشست نقد و بررسی کتاب «خبرنگار دو دلاری» با حضور نویسنده اثر حامد هادیان، مهدی قزلی نویسنده و مرتضی کاردر روزنامه‌نگار و پژوهشگر جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شبستان اصلی، بین راهروی ۱۶ و ۱۸ برگزار می‌شود.

این کتاب در قالب سفرنامه نگاشته شده و روایتی از سفر حامد هادیان است که برای ساخت مستند به کشور اوکراین سفر کرده است. این سفر در بحبوحه جنگ اوکراین و روسیه اتفاق می‌افتد و ۴۰ روز به طول می‌انجامد. حامد هادیان که خود نیز خبرنگار است و حوزه تخصصی‌اش بحران است، خود را به اوکراین رسانده تا راوی بخشی مغفول از این جنگ و ویژگی‌های انسانی آن باشد. او همچنین تلاش کرده است تا چیزهایی که خبرنگاران از گفتن آن غفلت می‌کنند را روایت کند.

بخشی از این سفرنامه را در اینجا می‌خوانیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi