جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛ استان نیازمند اعتبارات بیشتر بخش فرهنگی است

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار مسئولان فرهنگی و حوزوی کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله اعرافی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیار ارزشمند مادی و معنوی دارد و از نظر نیرو نیز انسان های تحصیل کرده و با سوادی در استان وجود دارد. نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92343
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

کرونا :

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛ استان نیازمند اعتبارات بیشتر بخش فرهنگی است

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار مسئولان فرهنگی و حوزوی کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله اعرافی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیار ارزشمند مادی و معنوی دارد و از نظر نیرو نیز انسان های تحصیل کرده و با سوادی در استان وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۰ درصد روان آبها و یک سوم نفت صادراتی کشور را داریم، افزود:این استان در حوزه دامداری و کشاورزی ظرفیت‌های خوب و عظیمی داریم. 

وی بیان کرد: علی‌رغم ظرفیت‌ها اما اعتباراتی که به استان ابلاغ می شود در شان مردم استان نیست. 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی رونق بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه های علمیه صورت گرفته است، گفت: حوزه‌های علمیه مربوط به یک استان نیست و ماموریت جهانی دارند باید در سطح جهانی تربیت نیرو داشته باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در ایام کرونا گفت: اگر در کنار دانش‌آموزان نباشیم خسارت های زیادی ایجاد خواهد شد روحانیون دلسوز هستند و تلاش می‌کنند ارتقای علمی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi