شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد تافته جدابافته/ عملکرد ضعیف در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش کرونا از یاسوج، ازدواج، اشتغال، فرزندآوری و مسکن از جمله برنامه‌های مهم دولت در همه استان‌ها است و محقق شدن این برنامه‌های مهم و تحول‌زا نیازمند همکاری و مساعد بانک‌ها است. اما بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد در هیچ یکی از این موارد آنطور که انتظار می‌رود همراه نیستند و برای هر کدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد تافته جدابافته/ عملکرد ضعیف در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش کرونا از یاسوج، ازدواج، اشتغال، فرزندآوری و مسکن از جمله برنامه‌های مهم دولت در همه استان‌ها است و محقق شدن این برنامه‌های مهم و تحول‌زا نیازمند همکاری و مساعد بانک‌ها است.

اما بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد در هیچ یکی از این موارد آنطور که انتظار می‌رود همراه نیستند و برای هر کدام از این موارد ماده و تبصره‌ای ردیف کرده و سنگ‌اندازی می‌کنند.

یکی از این موارد حوزه مسکن است، طرح نهضت ملی مسکن اولویت دولت سیزدهم است اما طرح در مرکز استان به دلیل نبود زمین لاک‌پشتی دنبال می‌شود.

جدا از مشکل زمین در مرکز استان عدم همراهی بانک‌ها یکی از دلیل سرعت پایین و لاک‌پشتی این طرح در مرکز استان است.

عیسی شهامت با بیان اینکه در سر جمع عملکرد بانک‌های استان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری، روستایی و خودمالکی در جمع خوب نیست، گفت: به طور مستمر و مکرر از بانک‌ها بازدید و با متقاضیان تماس تلفنی برقرار می‌کنیم.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر کسی که به بانک مراجعه و پاسخ شفاهی دریافت نمی‌کنند می‌توانند به حوزه عمرانی استانداری مراجعه کنند یا از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطالبه خود را پیگیری کنند.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان بانک‌ها تکلیف قانونی در خصوص نهضت ملی مسکن را انجام دهند، گفت: بازدید از بانک‌ها در جهت پرداخت تسهیلات مسکن به طور مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خروجی بازدید از بانک‌ها به استاندار گزارش داده می‌شود و به دفتر ریاست جمهور ارسال می‌شود، گفت: عملکرد بانک‌های استان به بانک مرکزی هم ارسال می‌شود.

۳۲هزاردانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی زیر پوشش طرح داناب قرار می گیرد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi