جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه به کشاورزان برای قطع دست دلالان/ محصولات را به مراکز دولتی تحویل دهید

به گزارش کرونا از یاسوج، علی‌بخش شجاعی از آغاز خرید تضمینی گندم در همه مناطق استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۷۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان است. مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال مدیریت خوبی در زمینه تولید، برداشت و خرید تضمینی محصول مهم گندم انجام شده و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92304
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

کرونا :

توصیه به کشاورزان برای قطع دست دلالان/ محصولات را به مراکز دولتی تحویل دهید

به گزارش کرونا از یاسوج، علی‌بخش شجاعی از آغاز خرید تضمینی گندم در همه مناطق استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۷۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال مدیریت خوبی در زمینه تولید، برداشت و خرید تضمینی محصول مهم گندم انجام شده و به محض شروع برداشت گندم از شهرستان بهمئی، مراکز خرید فعالیت خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود برای کاهش واسطه‌گری و دلالی و قاچاق گندم، کشاورزان گندم تولیدی خود را به مراکز دولتی تحویل دهند.

این مسئول تصریح کرد: تعاون روستایی چهار مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا دارد که یکی از آنها به خرید گندم بذری و یک‌مرکز نیز کار تحویل کلزای تولیدی کشاورزان را انجام می‌دهد.

شجاعی از فعال بودن همه مراکز خرید تضمینی و استانداردسازی لازم از جمله کالیبره کردن باسکول‌ها، ضدعفونی انبارها و مراکز خبر داد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi