شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بزرگترین طرح آسفالت روستایی در “باغ” افتتاح شد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های روستای “باغ” در بخش صحرای باغ شهرستان لارستان، گفت: این پروژه باحضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بزرگترین طرح آسفالت روستایی در “باغ” افتتاح شد

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اجرای طرح عمرانی در روستاهای حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: در این طرح که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مردم انجام گرفت، بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر روستای باغ آسفالت شد و ۹۸ درصد کوچه‌ها و خیابان‌های این روستا دارای آسفالت است.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ماه‌ها و چند سال گذشته در بخش صحرای باغ اقداماتی همچون روکش ۲۰ کیلومتر آسفالت و ۲۰ کیلومتر آسفالت جاده روستایی، تعریض ۳ و نیم کیلومتر از جاده زروان – دشتی، ارتقای ۵ سایت اینترنتی به ۴G (پرسرعت)، ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی و گازکشی به روستاها با اعتبار بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان هم انجام شده است.

به گفته حسین زاده، حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد و مدیرکل بنیاد مسکن فارس به همراه مسئولان شهرستان لارستان همچون امام جمعه و فرماندار ویژه از محلات قدیمی شهر لار نیز در این پروژه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در نشستی هم که با مسئولان جنوب فارس با نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل فارس داشتیم، مهمترین درخواست‌ها در رابطه با مسکن و معابر شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه مطرح کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi