جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیشنهاد به شهرداری یاسوج: امتیاز بهره‌برداری از اماکن گردشگری راکد به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یاسوج موضوعات مختلفی مطرح شد که از جمله آنها تصمیم‌گیری برای برخی از اماکن شهرداری همانند پارک اسکان و آبشار یاسوج بود. فرشید احمدی کیش عضو شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای گره‌گشایی از کارها پیشنهاد بدهیم و با وضعیت فعلی نمی توان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92244
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

پیشنهاد به شهرداری یاسوج: امتیاز بهره‌برداری از اماکن گردشگری راکد به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یاسوج موضوعات مختلفی مطرح شد که از جمله آنها تصمیم‌گیری برای برخی از اماکن شهرداری همانند پارک اسکان و آبشار یاسوج بود.

فرشید احمدی کیش عضو شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای گره‌گشایی از کارها پیشنهاد بدهیم و با وضعیت فعلی نمی توان کار را پیش برد گفت: در خصوص پارک اسکان پیشنهاد دادم که به سرانجام نرسید پیشنهاد ما این بود تا مثل باغ فدک اصفهان اقدام شود و جای مشخصی برای مسافران و گردشگران داشته باشد تا این که مسافر و گردشگر در هر نقطه‌ای از شهر یاسوج بساط راه نیندازد و یا چادر برپا نکند.

این عضو شورا همچنین با طرح این سوال که ساحل رود بشار چه درآمدی برای شهر یاسوج دارد و چه استفاده‌ای از این موهبت بزرگ کرده‌ایم افزود: باید این ظرفیت‌ها را در اختیار بخش خصوصی توانمند قرار دهیم تا از رهگذر آن درآمدی برای شهر ایجاد شود. 

وی گفت: در خصوص آبشار یاسوج توان انجام کار در آن را نداریم و باید هرچه زودتر آن را به سرمایه گذار واگذار کنیم که حداقل درآمدی برای آینده باشد چرا باید فقط بنشینیم و منتظر کمیسیون ماده ۱۰۰ باشیم چند سال از عمر شورا گذشته و نتوانسته‌ایم در خصوص آبشار یاسوج کاری انجام دهیم باید این اماکن را به فراخوان عمومی بگذاریم چاره‌ای جز این نداریم.

به گزارش فارس؛ عضو شورای شهر یاسوج طی درخواست رسمی از اعضای شورا خواست در خصوص واگذار کردن این اماکن تصمیم‌گیری شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi