جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان بوشهر شروع شد

به گزارش کرونا استان بوشهر، جمال زارعی مدیرکل غله استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: چک لیست‌هایی از مطالبات گندم‌کاران تهیه و به بانک عامل تحویل و پرداخت براساس آنها انجام می‌شود. پرداخت مطالبات گندمکاران در این مرحله به صورت علی‌الحساب و به قیمت ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان است. وی افزود: کار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92205
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان بوشهر شروع شد

به گزارش کرونا استان بوشهر، جمال زارعی مدیرکل غله استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: چک لیست‌هایی از مطالبات گندم‌کاران تهیه و به بانک عامل تحویل و پرداخت براساس آنها انجام می‌شود. پرداخت مطالبات گندمکاران در این مرحله به صورت علی‌الحساب و به قیمت ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی افزود: کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان از ۲۰ فروردین آغاز و تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار تن محصول خریداری شده است. این میزان خرید گندم در استان بوشهر بیش از ۶ برابر مدت مشابه سال گذشته است و پیش‌بینی می‌شود خرید این محصول تا ۱۲۰ هزار تن افزایش یابد.

این مقام مسؤول یادآور شد: در سال زراعی گذشته به دلیل کاهش میزان بارش و خشکسالی ۹۰ درصد مزارع دیم گندم دچار خسارت و مزرعه‌های آبی نیز با افت ۱۵ تا ۲۰ درصدی روبرو و تنها ۲۰ هزار تن گندم تولیدی کشاورزان در استان خریداری شد.

این مقام مذکور بیان داشت: تا چهار روز گذشته میانگین روزانه ۵ هزار تن گندم خریداری و وارد انبارها و سیلوها می‌شد این درحالی است که با نزدیک شدن به روزهای پایانی خرید این میزان به یک‌هزار تن در روز کاهش یافته است.

پایان خبر/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi