یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتمام حجت فرماندار گچساران با اعضای ستاد بحران/ آمار عجیب آتش سوزی طی کمتر از 2 ماه

به گزارش کرونا از گجساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به اینکه امکانات گچساران در خصوص مهار آتش کم نیست، اظهار کرد: بهتر است مدیران گزارشات مربوط به دستگاه های اجرایی خود را ارائه دهند و از ارائه گزارش کلی در خصوص کل شهرستان که از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92178
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

اتمام حجت فرماندار گچساران با اعضای ستاد بحران/ آمار عجیب آتش سوزی طی کمتر از 2 ماه

به گزارش کرونا از گجساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به اینکه امکانات گچساران در خصوص مهار آتش کم نیست، اظهار کرد: بهتر است مدیران گزارشات مربوط به دستگاه های اجرایی خود را ارائه دهند و از ارائه گزارش کلی در خصوص کل شهرستان که از آن اطلاعات کافی ندارند پرهیز کنند.

 وی بیان کرد: در آتش‌سوزی‌ها برخی دستگاهها کاهلی کرده و پای کار نبودند باید دلیل آن مشخص و اقدامات لازم را انجام داد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه چرا مدیر جوابگو نبوده در صورتی که مردم به خوبی پای کار هستند تصریح کرد: مردم در همه جا در تمامی صحنه ها جلوتر از مسئولین حضور داشته و در مهار آتش سوزی نیز مردم پابه‌پای منابع طبیعی و محیط زیست تلاش کردند.

دیهیم خوب عنوان کرد: ما امکانات و تجهیزات داریم ولی برخی کوتاهی ها صورت گرفته است.

 وی گفت: در آتش سوزی های اخیر برخی از کشاورزان دچار خسارت شدند.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌ها ملزم هستند ادوات و کمک خود را در آتش سوزی ها ارائه کنند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۰ مورد آتش سوزی در این شهرستان رخ داده که برای این مدت کوتاه این میزان آتش سوزی زیاد است.

دیهیم خوب با اشاره به پاسخگو نبودن برخی مدیران در زمان مهار آتش بیان کرد: مدیران باید پاسخگو باشند و مدیران نباید لیست سوری را به فرمانداری و دبیر ستاد بحران ارائه کنند،هدف ما لیست صوری نیست، بلکه طبق لیست زمانی که نیاز شد از تمام آن افراد برای کمک استفاده می شود.

دادخواهی مردم تشنه کهکیلویه و جوانان بیکار در نماز جمعه یاسوج/حسینی: نساختن سد آبریز ظلم به مردم است
دنبال کنید

 وی با اشاره به حضور میدانی خود در آتش سوزی سراب ننیز افزود: مردم توقع دارند باید آنها را در زمان آتش‌سوزی‌ها درک کرد شاید به خاطر شرایطی که برای آنها پیش آمده گاهی حرف های ناخوشایند نیز بزنند که مدیران بهتر است آن را به دل نگیرند زیرا در آن حادثه افراد دچار ضرر شده اتد.

 فرماندار گچساران ادامه داد: در جلسه بعد هیچ بهانه‌ای از مدیران پذیرفته نخواهد بود هر اداره یک رابط را معرفی کرده که در زمان نیاز بحران و مهار آتش بقیه نیروها را مطلع خواهد داد.

وی تصریح کرد:در کنار نقاط ضعف باید نقاط مثبت خوب را نیز دید مردم همیشه قدردان هستند، هر مدیری مسئولیتی را قبول می کند باید تلاش کرده و آن را به خوبی انجام دهد و عیوب کار را برطرف کند. دیهیم خوب بیان کرد: مردم نیز نقاط مثبت را دیده و می پسندند در هر جا و صحنه های مختلف کمک نیاز بود مردم جلودار بوده و به کمک مسئولین آمدند، باید از آنها تقدیر و تشکر کرد، ما قدردان زحمات مردم و مدیران هستیم.

 دیهیم خوب افزود: با توجه به وضعیت گچساران مشکلاتی از قبیل تجهیزات و مدیریت گاهی وجود دارد ما پذیرنده انتقادات سازنده و بدون غرض هستیم و به دنبال اذیت کردن هیچ مدیری نخواهیم بود، ولی اگر احساس شود مدیری نمی تواند کار کند به او تذکرات لازم را خواهیم داد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳



منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi